![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euuuuu, te gek om op te reageren
Laatst gewijzigd door Garry : 12 april 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt hem nodig bij je GSM, het ene als je het andere kwijt bent.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op 13 juni jongstleden de situatie eens overschouwd en ergens ervan de perfecte samenvatting gelezen:
we zijn het (on)land met de hoogste belastingen en de laagste pensioenen/sociale uitkeringen. En zoals het nu gaat, met een Vlaams partijvoorzitter die niet zwicht voor de Groot-Franse-Cultuur-Gelijkhebbers, die niet zwicht voor de sleutel van de 16 .... enz. enz. vind ik : dat het nog nooit zo goed gegaan is !! Het spijt me dan ook helemaal niet dat ik de draadopstarter vierkant uit moet lachen in zijn gezicht, met de mededeling dat, mochten er verkiezingen van komen, ik alweer met graagte op de nva zal stemmen. Nu weet ik niet wat alle andere Vlamingen gaan doen ... zouden we (nog) eens een peilinkske afwachten ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"gelukkig" echter is er op dit moment vrijwel geen enkel land op deze planeet dat zijn schulden kan terugbetalen.Met een beetje geluk kunnen de rentes afbetaald worden,en worden aflopende schulden gedekt met nieuwe schulden.Het financieel systeem LEEFt eigenlijk van overheidsschulden.Het AFBOUWEN van de schuld gaat in goede economische jaren gewoonlijk de mist in omdat men dan persé een "politiek van het hart" wil voeren en aan iedereen,van uitkeringstrekker tot venootschap, kadootjes uitdeelt.... dus...laat een eventuele "Vlaamse Zaak" niet afhangen van dergelijk dreigement ,we zijn er niet zoveel slechter af dan menige grote economische macht op deze planeet(ik vermeld bijvoorbeeld Japan en de VS....die kunnen nooit meer terugbetalen....om er meteen maar de twee ergste gevallen uit te halen ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 april 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() zolang de belgicisten blijven afgeven op de NVA zonder ook maar één slecht woord over de PS te zeggen, betekent dat de impasse nog wat langer moet duren
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als N-VA al iets heeft bereikt is het wel dat de Belgische politiek al vier jaar zowat stil staat. En dat verdient op zich wel een dikke proficiat. Spijtig dat de N-VA te laf is om Leterme ook vandaag aan de leiband te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat het de schuld is van de CD&V en Leterme. Alleen dat de NV-A zoals Obama is, de stront opkuisen die het beest heeft achtergelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb niet op NVA gestemd maar als ik de vertwijfeling lees in de openingspost van deze extreem linkse frustratiedraad....dan zeg ik...de schade die deze verkiezingen hebben aangericht in de hoofden van onze extreem linkiewinkies moet enorm zijn....well done NVA...
![]()
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarlijk proficiat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er het slechtste van af komen.... zou het wel eens eigenaardig kunnen aflopen. De NV-A zal niet anders kunnen dan de Vlamingen aan te pakken. Ze kunnen zelfs niet meer terug zonder hun programma te verkrachten. De Walen gaan toch hun been stijf houden. Ze vallen zelfs aan > zie Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem pin en puk, en dat doen we paritair zoals de Franstaligen altijd willen.
De besparingen van 10-12 miljard euro die we met een splitsing doen kunnen we daar al voor gebruiken. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 april 2011 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Ik heb soms het gevoel dat het enkel de bedoeling is om topics op't internet te spuwen, typt men bijvoorbeeld "overwinning NVA" in google, komt dit topic van laag intellect ook tussen de zoekresultaten te staan, al was het alleen met de titel, het wordt overlezen.
Het is een vorm van het volk proberen te bespelen denk 'k... allez, elk z'n ding he...
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() En een dictator aanstellen die er korte metten mee maakt, zou dat niet goed zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee zou die precies korte metten moeten maken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |