![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is zo...en ook zijn zijzelf de grootste slachtoffers van die totalitaire ideologie.
Citaat:
Citaat:
Weerleg wat ik schrijf, 't land waar ik en al mijn voorvaders en -moeders geboren zijn is niet m�*jn land, nee? ...'t land waar ik NÚ woon �*s niet 't land van de autochtonen, zij hebben 't niet opgebouwd en gemaakt tot wat 't nu is, 't is n�*et m�*jn land, nee, 't is en blijft hún land! Ik mág er gewoon wonen en blij zijn dat ik dat kán en mág, ik ga niet zeiken op de bevolking hier!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom passen ze het forumreglement dan niet aan? Raar.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 april 2011 om 06:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze beweert daadwerkelijk dat ik in "haar" (vader)land ben, terwijl ze later beweert dat dit niet "haar" (vader)land is. Later zegt ze dat wanneer ze "mijn land" zegt, meent ze haar (vader)land en dit land niet. Als ze een Spaanse is, wil ze dan zeggen dat ik nu in Spanje woon? Zelfs als ze "België/Vlaanderen" spelletje speelt, liegt ze. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 april 2011 om 06:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Toen ik 13 was had ik eens een natte droom.
2 Jaar later kwam hij uit !
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarre... waarom denk je dat ze NU in Belgique woont? Dat staat toch nergens? Misschien woont ze wel in Griekenland? of in Marokko? als ze uit Belgique komt (haar vaderland) dan is Belgique h�*�*r land. nu woont ze in Griekenland, en daar zal ze zich aanpassen want het is niet h�*�*r land. Maar ja, we weten dat sommigen moeilijkheden hebben met het begrip "mijn land" en het begrip "aanpassen" Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 april 2011 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u onderscheid maakt tussen "ze beweert dat" en "ze beweert daadwerkelijk dat" dan bent u in mijn ogen niet betrouwbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op basis van welk criterium wens je te remigreren? Als je criterium is : 'Iedereen die homofoob is" dan zal je een serieus deel van je eigen volk ook moeten remigreren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is niet om iets negatiefs te zeggen, hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Ik ontwaar in de titel van dit topic nochtans "moslim"
Citaat:
Dit land is gemeenschappelijk goed. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 april 2011 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over de zogenaamde "gematigde" moslims die eens ne keer zouden moeten bewijzen dat ze de extreme gekken die hun geloof besmeuren afkeuren... Dat u er niets mee inzit dat men moslims gaat veralgemenen kan ik best begrijpen, u teert op onwil, maar voor degenen die zich moslim noemen en willen laten zien dat de islam zogenaamd vredelievend en verdraagzaam is moet het een ramp zijn om vergeleken te worden met die bende gekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=149336 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 20 april 2011 om 11:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schreef ik érgens; dit is niet artisjoks land, maar énkel 't mijne? 't Is m�*jn land en iedereens land die 't gemaakt hebben tot wat 't is, niet dat dat nog iets is om erg trots op te zijn! In 't land waar ik NU woon, draag ik óók bij, toch zal 't nóóit m�*jn land zijn, maar van degenen die 't gemaakt hebben tot wat 't is! Derhalve heb ik hier niks te zeiken op de 'autochtone' bevolking. Als zij morgen beslissen; "Alle buitenlanders buiten", heb ik me daarnaar te schikken en mn biezen te pakken, er zijn in élk Europees land soortgelijke partijen als 't VB, maar ik wéét dat die niet tégen m�*j gericht zijn, dus ga ik niet iedereen hier allerhande geestelijke ziektes toeschrijven of hen om de haverklap 'racisten' noemen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Land waar ik, mijn ouders, grootouders, overgrootouders, voorouders geboren zijn IS m�*jn land! Zal altijd m�*jn land blijven om 't even waar ik woonBedankt om te verduidelijken; het is ons land "iedereens land die 't gemaakt hebben tot wat 't is"Van eenieder die bijgedragen heeft; of wiens voorouders bijgedragen hebben. QuasiX, Suqar; het is dus ook jullie land. |
|
![]() |
![]() |