Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2011, 12:08   #41
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik persoonlijk heb een bloedhekel aan Marokkaanse hangjongeren

Ik als Marokkaanse Belg vind dat men zulk gespuis zeer hard moet aanpakken

en ook de ouders KEIHARD aanpakken kindergeld afpakken enzo
Zijn er nog mensen van Marokkaanse of andere afkomst die er zo over denken?
Het zou geweldig zijn moesten jullie zich verenigen of zich verenigen met Belgen (een Belgische politieke partij) tegen de harde aanpak van de criminaliteit begaan door jullie herkomst-genoten, want het klopt dat ze jullie kansen ontzeggen door voor slechte beeldvorming te zorgen.
Het doel van zo'n actie zou idealiter zijn dat iemand van een andere origine in België niet opvalt, behalve dan door zijn andere uiterlijke kenmerken.
Het probleem is nu dat ik weet dat ik bv. zodra de bus ga nemen... Rond het bushokje ga ik vuil zien dat er zonet gesmeten werd door vreemdelingen (sorry, maar het is quasi �*ltijd zo). De vuilbak binnen de vijf meter stond blijkbaar te ver. In de bus wordt er superluid gepraat of geroepen in een taal die je niet kan verstaan, gegsm'd, gemp3d en alles wat je je maar kan voorstellen. Voor oudere mensen wordt er niet opgestaan, als je door wilt, gaat men niet aan de kant, ... maar anderzijds proberen ze wel je aandacht te trekken, ... maar als je dan aandacht geeft moet je nog opletten hoe of ze kijken alsof ze je ieder moment willen laten ontploffen.

Enfin, het is dus veel meer dan de zware criminaliteit die we tegenwoordig bijna dagelijks in het nieuws horen. Hier moet echt streng tegen worden opgetreden wat mij betreft want het verstoort de gemoedelijke en rustige sfeer die er vroeger in België hing enorm.
Ik vind zelfs dat je in het openbaar Nederlands moet spreken, al is het tegen mekaar. Gewoon om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk opvalt, verstaanbaar bent voor iedereen, de indruk geeft te willen integreren in het land, ... Daarbij is dit ook een groot voordeel voor henzelf: je kan een taal enkel goed onder de knie krijgen door deze zoveel mogelijk te gebruiken.

Tot slot ben ik blij dat er mensen zijn zoals u. Ik hoop werkelijk dat we samen of jullie kunnen werken aan een vredevollere samenleving waarin iedereen rustig vertoeven kan en meewerkt aan een gezamenlijk doel: een nog fijnere samenleving voor iedereen!
Oud 27 april 2011, 12:32   #42
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind zelfs dat je in het openbaar Nederlands moet spreken, al is het tegen mekaar. Gewoon om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk opvalt, verstaanbaar bent voor iedereen, de indruk geeft te willen integreren in het land, ... Daarbij is dit ook een groot voordeel voor henzelf: je kan een taal enkel goed onder de knie krijgen door deze zoveel mogelijk te gebruiken.
volkomen gelijk! mij stoort het ook dat het openbaar vervoer een soort van Babelse tram geworden is: geen k�*t spreekt nog nederlands.

Mijn dochter ging in Gent met de bus naar de cursussen en had een kot in een verrijkte Turkse buurt. Ze was dagelijks op verlof in Turkije zei ze.

Tram 3 in Antwerpen is helemaal zalig: in Zwijndrecht wonen nog aboriginals (de enigen), linkeroever = afrika, tunnel door tot aan Astrid = gemengd met moslims, vanaf Astrid heb je twee haltes Oost Europa, Handelsstraat is Marokko en Turkije, en verder kom je in doekjesland.

Dat heet MULTI? cultuur? waar is de mijne?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 april 2011 om 12:32.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 09:55   #43
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Zijn er nog mensen van Marokkaanse of andere afkomst die er zo over denken?
Het zou geweldig zijn moesten jullie zich verenigen of zich verenigen met Belgen (een Belgische politieke partij) tegen de harde aanpak van de criminaliteit begaan door jullie herkomst-genoten, want het klopt dat ze jullie kansen ontzeggen door voor slechte beeldvorming te zorgen.
Het doel van zo'n actie zou idealiter zijn dat iemand van een andere origine in België niet opvalt, behalve dan door zijn andere uiterlijke kenmerken.
Het probleem is nu dat ik weet dat ik bv. zodra de bus ga nemen... Rond het bushokje ga ik vuil zien dat er zonet gesmeten werd door vreemdelingen (sorry, maar het is quasi �*ltijd zo). De vuilbak binnen de vijf meter stond blijkbaar te ver. In de bus wordt er superluid gepraat of geroepen in een taal die je niet kan verstaan, gegsm'd, gemp3d en alles wat je je maar kan voorstellen. Voor oudere mensen wordt er niet opgestaan, als je door wilt, gaat men niet aan de kant, ... maar anderzijds proberen ze wel je aandacht te trekken, ... maar als je dan aandacht geeft moet je nog opletten hoe of ze kijken alsof ze je ieder moment willen laten ontploffen.

Enfin, het is dus veel meer dan de zware criminaliteit die we tegenwoordig bijna dagelijks in het nieuws horen. Hier moet echt streng tegen worden opgetreden wat mij betreft want het verstoort de gemoedelijke en rustige sfeer die er vroeger in België hing enorm.

Tot slot ben ik blij dat er mensen zijn zoals u. Ik hoop werkelijk dat we samen of jullie kunnen werken aan een vredevollere samenleving waarin iedereen rustig vertoeven kan en meewerkt aan een gezamenlijk doel: een nog fijnere samenleving voor iedereen!
Wij zijn voorstander van het hard aanpakken van hangjongeren en marokkaanse criminelen, dezen moeten hard aangepakt worden,

De Islam benadrukt dat je je moet aanpassen aan de maatschappij waarin dat je leeft

Marokkanen die frauderen met uitkeringen, marokkanen die dealen, marokkanen die stelen mogen desnoods terdood veroordeeld worden wat mij betreft

Ik erger me ook zeer veel aan broekventjes die zo op straat rondzwerven,

De echte Moslim moet zich gedeisd houden als hij in een ander land gaat wonen, hij moet respect tonen voor het land waar hij naartoe gaat, en hij moet de taal leren punt uit.

Het is niet de schuld van de allochtonen dat er zoveel problemen zijn, het is de schuld van de staat
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 09:56   #44
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
volkomen gelijk! mij stoort het ook dat het openbaar vervoer een soort van Babelse tram geworden is: geen k�*t spreekt nog nederlands.

Mijn dochter ging in Gent met de bus naar de cursussen en had een kot in een verrijkte Turkse buurt. Ze was dagelijks op verlof in Turkije zei ze.

Tram 3 in Antwerpen is helemaal zalig: in Zwijndrecht wonen nog aboriginals (de enigen), linkeroever = afrika, tunnel door tot aan Astrid = gemengd met moslims, vanaf Astrid heb je twee haltes Oost Europa, Handelsstraat is Marokko en Turkije, en verder kom je in doekjesland.

Dat heet MULTI? cultuur? waar is de mijne?
Ik ben het hiermee eens, maar dit is allemaal de schuld van de Belgische saat, en niet van de Allochtoonse burgers, de allochtoonse burgers zijn ook schuldig natuurlijk, maar het is de staat die zijn eigen bevolking opvoedt
Oud 29 april 2011, 17:41   #45
fabianen
Gouverneur

Standaard

Als ieder land zegt tegen die asielzoekers,ga maar door naar belgie.
Heb even m'n belastingsaangifte gekregen.Bedankt staat.

Laatst gewijzigd door fabianen : 29 april 2011 om 17:44.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 18:49   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Marokkanen die frauderen met uitkeringen,
Vrijwel alle Marokkanen zijn ook moslim dus verbaasd het mij dat die geld aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 20:44   #47
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Vrijwel alle Marokkanen zijn ook moslim dus verbaasd het mij dat die geld aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt.
Een echte Moslim moet zeer zelfstandig zijn en respect tonen voor de ras, cultuur en taal van het land waar hij naartoe emigreert, als hij zijn taal wenst te behouden dan moet hij terugkeren naar het land waar hij van komt,

Hij moet extra z'n best doen, hij moet bepaalde dinges die hij te verduren krijgt ook geduldig mee omgaan,

De Islam is niet enkel voor de Moslims maar ook voor de niet-Moslims het is de plicht van iedere Moslim om zijn medemens te helpen waar nodig en om het goede voorbeeld te geven

De echte Moslim mag ook niet geld ontvagen zonder daarvoor gewerkt te hebben of zonder daar iets voor gedaan te hebben

Moslims die stempelen en die een gezonde lichaam hebben en gewoon thuis zitten, en hun lichaam en tijd niet benutten, over zulke mensen is de Profeet vzmh zeer duidelijk
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be