Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2014, 23:28   #41
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Eerder komen ze onze nek afsnijden, en dan hebben we geen pensioen nodig, natuurlijk...Wie weet komen ze op vraag van de Staat ? Besparingen, weet je...
De marokkaantjes hebben messen de albanezen "schieten raak".
Ze leven voornamelijk van de prostitutie, zeker niet van normaal werken zij het één of andere horecazaak voor de schone schijn.
Oud 16 november 2014, 17:45   #42
lisje77
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lisje77 Bekijk bericht
Ik googelde Rik den Brusselaar want om personlijk reden ben ik dringend op zoek naar hem.
ik kwam op deze tekst uit en lees ik een stuk over mijn familie.
Deze verhalen ken ik maar al t goed maar was die tijd piepjong.Maar de meeste mensen heb ik wel gekend.

nou topic wil ik er niet over starten denk dat je meer weet als ik.Mij is geleerd deze dingen voor mezelf te houden.Maar zou wel op andere wijze contakt met je willen.De helft van mijn jeugd zatrn ze in de cel.Toen ze vrij kwamen heb ik weining tijd gehad om nog met ze door te brengen daar vele overleden zijn.Rik den Brusselaar is denk ik ook in t kort overleden want vind hem niet meer terug.Was voor mij belangrijk om hem te vinden daar hij mij zou kunnen vertellen waar ik mijn vader terug vind.Door hun levenstijl kan ik me niet wenden bij officiele instantie.Zou toch graag wat terug vinden over ze.Dede was mijn peetoom ook hij is inmiddels overleden.Titi nog eentje van de groep is er ook al niet meer.Fotos heb ik niet eens meer.Ik heb altijd op me hoede moeten zijn voor politie.Niet dta ik wat crimineels uitvrat maar voor de politie was ik hun zwakke punt.Elke controle die ik in mijn leven heb gehad was me naam steeds een probleem.Zodra ik me naam noemde kon ik ervan uit gaan dat men vragen ging stellen en proberen te vissen.Gekke is als ik nu de dag van vandaag aan ze terug denk dat zelfs ik niet eens hun echte namen kenden.Enkel die van mijn vader.Ze waren bekend onder hun bijnamen.De franse klik was heel groot nu zijn errniet veel meer van over.Sint jansplein en schipperskwartier was hunne cote debnk dat je ze nu nog enkel op t si nt jansplein aantreft.Waren mooie tijden mooie mensen zolang je ze niet tegen je had.
lisje77 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 17:45   #43
lisje77
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lisje77 Bekijk bericht
Ik googelde Rik den Brusselaar want om personlijk reden ben ik dringend op zoek naar hem.
ik kwam op deze tekst uit en lees ik een stuk over mijn familie.
Deze verhalen ken ik maar al t goed maar was die tijd piepjong.Maar de meeste mensen heb ik wel gekend.

nou topic wil ik er niet over starten denk dat je meer weet als ik.Mij is geleerd deze dingen voor mezelf te houden.Maar zou wel op andere wijze contakt met je willen.De helft van mijn jeugd zatrn ze in de cel.Toen ze vrij kwamen heb ik weining tijd gehad om nog met ze door te brengen daar vele overleden zijn.Rik den Brusselaar is denk ik ook in t kort overleden want vind hem niet meer terug.Was voor mij belangrijk om hem te vinden daar hij mij zou kunnen vertellen waar ik mijn vader terug vind.Door hun levenstijl kan ik me niet wenden bij officiele instantie.Zou toch graag wat terug vinden over ze.Dede was mijn peetoom ook hij is inmiddels overleden.Titi nog eentje van de groep is er ook al niet meer.Fotos heb ik niet eens meer.Ik heb altijd op me hoede moeten zijn voor politie.Niet dta ik wat crimineels uitvrat maar voor de politie was ik hun zwakke punt.Elke controle die ik in mijn leven heb gehad was me naam steeds een probleem.Zodra ik me naam noemde kon ik ervan uit gaan dat men vragen ging stellen en proberen te vissen.Gekke is als ik nu de dag van vandaag aan ze terug denk dat zelfs ik niet eens hun echte namen kenden.Enkel die van mijn vader.Ze waren bekend onder hun bijnamen.De franse klik was heel groot nu zijn errniet veel meer van over.Sint jansplein en schipperskwartier was hunne cote debnk dat je ze nu nog enkel op t si nt jansplein aantreft.Waren mooie tijden mooie mensen zolang je ze niet tegen je had.
lisje77 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 20:54   #44
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen, dat vele Belgen zich in bepaalde Maffia groepen zich hebben geintegreerd.
Maar dat deze volledig afzonderlijk werken, ik denk van niet.
Hier worden ze om de 4 jaar herkozen.
Oud 16 november 2014, 23:36   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die hebben we al een tijdje.

Ik herinner me in de jaren negentig in de Schipperstraat in Antwerpen, in het midden van de straat, vier Albanezen met het pistool open en bloot tussen de riem gestoken.

Van de andere kant een politiecombi, ze zien de Albanezen komen, ze slagen af en volgas gingen ze er vandoor.

Dan mag je met de politie niet lachen...
Als ik zou flik zijn, ik zou mij ook niet laten omver schieten voor een aalmoes hoor.

Als ze als eerste schieten worden ze nog op 't matteke geroepen, als ze het al overleven. En waarvoor? Om dat onze politici zo nodig al dat crapuul hier moesten binnen halen. Dat ze het zelf oplossen, laat die het maar uitvechten met al dat soort wat hier aangespoeld is.

Laatst gewijzigd door Garry : 16 november 2014 om 23:39.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be