![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu staan ze er alleen met hun handen open !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze doen er niets voor terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! solidariteit JA ! maar niet GEK !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Annemans weet alles van Blok(jes) spelenderwijs die twee pipo's en de rest voor aap gezet ! Kostelijk geamuseerd ! Bedankt VTM Schitterende TV ! Nu heeft iedereen het begrepen de geld(blok)stroom ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() verdomme, ik heb dat niet gezien, van Annemans,
ik ben dat geleuter van Desmet en konsoorten, zo kotsmisselijk beu, dat ik als het enigzins kan, iets anders zien, Frost of desnoods Baanjer. en ik ben niet alleen, hoor ik zo links en rechts.
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kan al een tijdje niet mee op het gezicht kijken van spoelpol en besmet, meer nog ik krijg er hoofdpijn van en braakneigingen en soms zelfs diarree.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch geen blokje op je hoofd gekregen
![]() Annemans was toch weer eens geniaal... deze avond kijken op canvas om 20u30 met de VLAAMS BLOK KOPSTUKKEN tegen fatima en c° ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarop zal je nog lang kunnen wachten want die cijfers bestaan niet.
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() the piano is zeker familie van verhofstadt, al die leugens ..................
![]()