![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wa? ne wiiten ijsebeer? wa kan mij ne witten ijsbeer schelen, vrint?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 mei 2011 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta dat West-Vloms-boerengebroebel niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks zo debiel om als West-Vlaming altijd en overal dat achterlijk boertig en plat dialect te praten.
Komen die mannen dan zo weinig van onder de kerktoren? Bende provincialen. Zoals Holland tokkies heeft, hebben wij de West-Fluten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik heb als westvlaming een tiental jaar in antwerpen gewoond. de tribale taal die daar wordt gesproken (nu ja, het woord 'gesproken' is hier natuurlijk een eufemisme) is veel achterlijker, platter en boertiger dan de cultuurtaal die ik thuis aanleerde. ik snap ook ergens wel dat de gemiddelde niet-westvlaming niet voldoende intellectuele capaciteiten heeft om mijn taal goed te begrijpen. dat zal wel de reden zijn waarom de taal van bompa lawaait de voertaal op vtm geworden is. simpel ideoom voor simpele mensen. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 6 mei 2011 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks zo boertig, plat, achterlijk en marginaal als het West-Vlaams dialect. Trouwens, ik ben niet van Antwerpen. En eerlijk is eerlijk. Antwerpenaren >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> West-Vlamingen Citaat:
Dat volkje denkt echt dat ze overal de meerdere zijn. Waarom denken ze dat eigenlijk? Zouden de gassen van de koeiestront op het platteland hun hersenen bezoedelen? Trouwens, redwasp, waarom altijd beginnen en eindigen met "vrede". Je noemt iedereen die geen West-Vlaming is een achterlijke debiel. Is dat uw definitie van vrede? En ken je het gebruik van hoofdletters? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 mei 2011 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou leuk zijn... Bieber bestormen!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |