![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeker doen Piano. zeker doen.
De hele wereld zit vol spanning te wachten. 11 september zal niets zijn vergeleken bij de onthullingen van Piano. Ik heb juist den Koffie op den thee gehad en die vroeg of ge den datum kon doorgeven wanneer ge deze onthullingen zou doen zodat hij vlak daarop een spoedvergadering van de VN kan laten plaatsvinden. Volgens mijn PC klok is het dinsdag 8 juni 2004 (TWEEDUIZEND EN VIER).
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Richt een groepje op en ga samenwonen: kwik, kwek en kwak
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe noemen ze nu weer zo iemand die vastgeroest zit in het verleden ?
Ge weet wel zo iemand die in het verleden leeft... 't kan op elke leeftijd gebeuren en 't is eigenlijk droevig.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() in VRT Raad van Bestuur zetelen ook Vlaams Blokkers. Kijk naar een andere zender als het u niet aanstaat of zet die lichtbak misschien es uit en geniet wat van het goede weer. Klagers en zagers...
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |