![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Och, ik heb het hier al enkele keren gemeld:
toen ik een peutertje was in de laatste oorlog zijn een horde VNV'ers en Vlaamse SS'ers mijn vader komen aanhouden om hem aan de Moffen uit te leveren (hij had het ongeluk Waal te zijn die in Limburg woonde)... hij werd daarbij heel hardhandig geslagen... als peutertje van minder dan vijf klampte ik mij aan mijn vader vast om hem te beschermen... en dat schorremorie, de voorgangers van de huidige VB'ers en andere ultra nationalisten (die trouwens nog altijd nostalgie vergaderingen houden over die tijd en hun ouders, zie o.a. de topic: SS vergadert in Blok-lokalen aan de Van Maerlantstraat) hebben mij heel hardhandig afgetroefd... wacht maar dat die iets te zeggen zullen hebben... het wordt een voortdurende "klop erop" politiek tegen elkeen die die aanklevers van identieke idealen als hun voorgangers in de jaren dertig en veertig, niet slaafd volgt.... het aantal incidenten wordt steeds groter... het zit blijkbaar in de genen...
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie zijn niet alleen achterlijk, maar ook nog ongelooflijk laf en naiëf ! ! ! Koop u eens een pak GEWONE sigaretten, dat die waas uit uw hoofd verdwijnt, zeg ! ! !
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is uw vraag hiermee beantwoordt?
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Toch raar dat telkens dat het blok in een negatief daglicht word gesteld het opeens allemaal halve waarheden en leugens zijn.
#48 |
Burger
|
![]() Neenee het liegen en verkondigen van halve waarheden is nog altijd een exlusiviteit van uw soort.
|
![]() |
![]() |
#49 | |||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() P.S.: Stapelen doe je met goederen, niet met mensen. Dit doet me terugdenken aan de donkere jaren in Nazi-Duitsland! 8) Citaat:
![]() P.S.: Zovele jaren terug speelde mijn geschiedenisleraar die toespraak ook af. Aan de galg met dat zwarthemd! 8) |
|||||||||
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: voor de linkervleugel van pc zijn de joden nog altijd de schuld van alles. |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#53 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was inderdaad niet alleen een partijfeest voor het Vlaams Blok, maar ook voor de talrijke aanwezige kinderen, maar voor iedereen !
Zonnige terrasjes, muziek en en zang, van elf uur tot in de late namiddag. Alles was prima verlopen, een hele namiddag... tot een aantal provocateurs stokken in de wielen kwamen steken en de blije mensen die naar huis trokken moesten komen lastig vallen. De versies lopen daar uiteen en een kind viel van zijn fietsje in het tumult. Maar als zelfs allochtonen onder mekaar ruzie maakten, vraag ik mij wel af waarom en stel ik mij daar volgende vraag bij : de politie stond met zijn rug naar de tent en hield de tegenstanders of tegenbetogers in het oog... WAAROM ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zal het anders stellen : toch raar dat telkens dat er in de nieuwsmedia over feiten word bericht die het blok in een slecht daglicht stellen, het blok die feiten halve waarheden en leugens noemt. En dan bovendien nog durft te stellen dat er een haatcampagne word gevoerd tegen het blok. Het is nochthans heel simpel : als die verschillende zaken niet waren gebeurd, er ook geen woord over in de media was gezegd of geschreven. Eigen schuld, dikke bult ! Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten !
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een familiefeest? Het lijkt wel een gratis soep uitdeling aan de daklozen. Het soort volk dat daar op die pensenkermis rondloopt is gewoon marginaal volk. Ik snap niet dat men zich met dit soort sociale randgevallen wil vereenzelvigen. "Eigen volk eerst" scanderen ze. Tis allesinds niet mijn soort volk. Leterme had gelijk met zijn uitspraak dat was gisteren weer duidelijk te merken. Het is een regelrechte schande dat men dit soort ordinaire pensenkermis georganiseerd voor en door het uitschot nog toelaat. Het loopt toch altijd op geweld uit. Er moeten zelfs nog geen allochtonen aan te pas komen. Zelfs onder elkaar lag het er al dik op. Een vrouw die een ander vrouw een kopstoot geeft?! djeez gezellig familiefeest!
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez dacht Ipod we zullen de Vlaams Blokkers nog eens een kleeke aanpassen.
de daklozen. Het soort volk, marginaal volk. soort sociale randgevallen, het uitschot Goe bezig Ipod. Op slag valt het Vlaams Blok terug op 10.000 stemmen door uw van grote intelligentie bulkende bijdrage op dit forum.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ipod waarde gij dat niet die ik enkele dagen geleden eens vroeg of het vlaams Blok en moslims niet bijna hetzelfde waren waarop ge bevestigend geantwoord hebt.
Waarop ik toen aan U vroeg of gij dus ook tegen de islam zo tekeer ging ? Waarop ik toen geen reactie meer kreeg ? Of toch nie meer gevonden heb ? of was het gm10 ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |