![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ter verduidelijking: ik ben een gewoon een cynische figuur en heb niks tegen mensen van vreemde origine. Daarvoor heb ik als Vlaming veel te lang op concentratieschooltjes gezeten in Brussel en later in de hogeschool. Daar heb ik dan ook geleerd dat er veel te veel parels voor de zwijnen worden gegooid, om het nu maar eens toepasselijk uit te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg gewoon dat ik 'verwacht' had dat een allochtoon zou winnen. Zeker weten doe je natuurlijk nooit. Maar nogmaals: een vlaamse homo als tom de cock zou gerust van mij mogen winnen.
En trouwens, als Marokkaanse is het maar normaal ook dat ik blij ben dat een Marokkaan gewonnen heeft. Dat is net hetzelfde als bij de voetbal. Ik kijk alleen en supporter alleen als er een Marokkaan meedoet.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom staat die zever niet in het subforum "sport"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Dat er goede lopers zijn onder de Belgen daar twijfelt niemand aan.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 mei 2011 om 22:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Mag dat op politics.be nog ja?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() pfff niks aan....... in Brussel zijn de maroc's gewoon van hard te lopen om weg te geraken van de polies.... oneerlijke concurenten dus voor een koers in de straten van Broekzeel.... die gasten zijn bevoordeeld.... ze kennen het territorium beter én ze zijn het gewend van rapper te lopen als de anderen !
![]()
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad getuigt van een eng nationalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Was het 20km stelen & profiteren misschien?
Laatst gewijzigd door Koevoet : 30 mei 2011 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Was het nu een Marokkaanse Marokkaan of een Marokkaanse Belg die wel Belg is als hij wint (zoals Mohammed Mourat of zoiets) maar dan terug Marokkaan wordt als blijkt dat hij aan de doping zit (wat natuurlijk een racistische valse beschuldiging was).
Waar woont die Belgische Marokkaan nu in feite? Vroeger toen hij Belg was woonde hij in marokko, maar nu hij terug Marokkaanse dopinggebruiker is zou hij misschien wel terug in Belgique kunnen wonen om aan de vetpotten te zitten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Najim El Qady is geen allochtoon, deze woont ik Marokko en is overgevlogen om die wedstrijd te lopen. Deze zogenaamde alochtoon heeft op 1 dag zoveel euros ontvangen als jij op 1 jaar Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 30 mei 2011 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog nooit gehoord van het sportforum?
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Of dit nu een Marokkaan, Belg, Zimbabwaan, Keniaan, Turk, Amerikaan is die de 20 kilometer wint puike prestatie zeg ik daarop, maar waarom hier een topic over openen?
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Je hebt dit enkel geschreven om te provoceren. Uitermate zielig natuurlijk maar als je daar je pap mee kan koelen, doe gerust verder 2. De man is geen allochtoon, de man is een Marokkaan die woonachtig is te Marokko 3. Als u beweert dat allochtonen sportiever zijn dan autochtonen dan beweert u ook dat Belgen woonachtig te Marokko veel sportiever zijn dan de autochtone Marokkanen, iets wat dan weer ten stelligste zal ontkent worden door bijvoorbeeld de winnaar van de 20km van Brussel. Maar goed, ik geef u het voordeel van de twijfel en ik vraag u dan ook gewoon om uw bron met ons te delen. 4. Dit heeft helemaal niets te maken met binnenlandse politiek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 mei 2011 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() als er eens een marokkaan iets goed doet, dan moet dat toch driedubbeldik in de verf gezet worden zeker! stel je voor dat we het missen.
|
![]() |
![]() |