![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Heb je onderbouwing voor die domme reactie? Of is je identificatie met de vandalisten van de OP zo groot dat je hier openlijk wil uitkomen als extreem links uitschot? Als dat de reden is, gelieve dan zo vriendelijk te zijn om mij ertussen uit te laten.
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u de draad laat afwijken naar een ander thema dan de vernieling van dat patattenveld bent u ook nog eens een offtopicposter. Dat zijn er dan drie hé. -topic openen in het verkeerde subforum. -Constant offtopic gaan. -Dubbeldraadjes openen. Goed bezig ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GK3AJE1P Oproep !!!! Zijn er allochtonen die door dit lijstje iets gekregen hebben tegen allochtonen of autochtonen? Kunnen ze zich aub bekendmaken? En nog steeds niemand bekeerd door de postings? - Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-topic openen in het verkeerde subforum.-onderwerp in een verkeerd subforum posten (1 bp) -Constant offtopic gaan.-spam, eindeloos getrol -Dubbeldraadjes openen.-dubbele thread openen (1bp) Maar u kan uiteraard aan de moderatie vragen om uw vergissing recht te zetten, hun uw spijt betuigen voor het accidentje en vragen of ze het naar het juiste subforum verplaatsen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En? Heeft het iets te maken met 1 van de topics op PBE? Trouwens, het tweede regel, dat je aangeduid hebt, overtreed je zelf dus. Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het betere geval kan u het ook in het subforum "milieu" zetten, daar hoort een draadje over ecoterroristen ook wel thuis. Hoewel hun bedoelingen helemaal niet zo eco zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb jij iets ontopic te vertellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() ...
2) Vandalen slaan toe in geboorteboomgaard 3) Vandalen in milieupark 4) Vandalen vernielen nieuw kunstwerk 5) Eindelijk!!! Een integratiegeval. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=A73AFRDH Oproep !!!! Zijn er allochtonen die door dit lijstje iets gekregen hebben tegen allochtonen of autochtonen? Kunnen ze zich aub bekendmaken? En nog steeds niemand bekeerd door de postings? Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() 2) Vandalen slaan toe in geboorteboomgaard
3) Vandalen in milieupark 4) Vandalen vernielen nieuw kunstwerk 5) Eindelijk!!! Een integratiegeval. 6) Gedenkteken Karnaval Ledeberg alweer beschadigd http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=VJ3ALFS9 Oproep !!!! Zijn er allochtonen die door dit lijstje iets gekregen hebben tegen allochtonen of autochtonen? Kunnen ze zich aub bekendmaken? En nog steeds niemand bekeerd door de postings? Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2x!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() Was mijn antwoord hilarisch? Ik zou vragen waarom, maar je zal niks kunnen beantwoorden. Ik ga dus mijn tijd besparen.
- Trouwens, wat MIJN EIGEN topic betreft; Mooi éh !? Toffe waarden en normen. Ik heb het van jou geleerd. ![]() "Integratie" heet dat begrip. Laatst gewijzigd door QuasiX : 31 mei 2011 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() 2) Vandalen slaan toe in geboorteboomgaard
3) Vandalen in milieupark 4) Vandalen vernielen nieuw kunstwerk 5) Eindelijk!!! Een integratiegeval. 6) Gedenkteken Karnaval Ledeberg alweer beschadigd 7) Vreemde vorm van vandalisme http://www.nieuwsblad.be/article/det...E_20110509_002 Oproep !!!! Zijn er allochtonen die door dit lijstje iets gekregen hebben tegen allochtonen of autochtonen? Kunnen ze zich aub bekendmaken? En nog steeds niemand bekeerd door de postings? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens gevraagd dat je mij een vraag zou gaan stellen? Je hebt niets van mij geleerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Wat vond je hilarisch dan?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |