Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2011, 03:47   #41
louis49
Banneling

louis49's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood Bekijk bericht
Iedereen van vroeger had de gouden jaren mee en nog zijn ze erin geslaagd de grootste schuldenberg op te bouwen. Het is de huidige generatie die mag opdraaien voor hun pensioen. Waar zij minder voor hebben bijgedragen dan de huidige generatie. Het is ook die huidige generatie die mag opdraaien voor hun schuldenberg en het is ook deze huidige generatie die mag sparen voor zijn eigen pensioen omdat de put bijna leeg is.

Tja maar de huidige generatie mag wel een nieuw "generatiepact" sluiten.
Bollywood,die gouden jaren waar jij het over hebt,daar herinner ik mij alleen van dat ik buiten in de vrieskou in de winter op een houten plank met een gat erin mijn behoefte moest doen,geen stromend water ,eerst het ijs in de put breken om water te verkrijgen,mijn kont afkuisen met gazetpapier(op school hadden ze nog een beter systeem daar kregen we papier van de engelse toto ,dat was lekker glad)ons verwarmen met de kolenkachel,van voor warm en uw rug ijskoud,als er al geld was voor kolen,wat was dat toch een gouden tijd,wees blij dat de oudere generatie gezorgd heeft dat jij het nu zo goed hebt(als je alles van de hand doet wat jij nu meer hebt en gaat leven zoals die mensen toen is die schuld op een jaar betaald ,dikke klager en verwende mens ja!!!
louis49 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 21:35   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
Bollywood,die gouden jaren waar jij het over hebt,daar herinner ik mij alleen van dat ik buiten in de vrieskou in de winter op een houten plank met een gat erin mijn behoefte moest doen,geen stromend water ,eerst het ijs in de put breken om water te verkrijgen,mijn kont afkuisen met gazetpapier(op school hadden ze nog een beter systeem daar kregen we papier van de engelse toto ,dat was lekker glad)ons verwarmen met de kolenkachel,van voor warm en uw rug ijskoud,als er al geld was voor kolen,wat was dat toch een gouden tijd,wees blij dat de oudere generatie gezorgd heeft dat jij het nu zo goed hebt(als je alles van de hand doet wat jij nu meer hebt en gaat leven zoals die mensen toen is die schuld op een jaar betaald ,dikke klager en verwende mens ja!!!
Ook allemaal meegemaakt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be