![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Idd, ik las wel degelijk 'Franstalig'.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Hoe verklaart men hier het verschil tussen Waals en Vlaams Brabant? Het excuus was toch dikwijls het feit dat er minder werk is in Wallonië?
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een transfer vanuit Antwerpen naar een Antwerpse gepensioneerde in Blankenberge wel een transfer? Onzin. Dat gaat over relatief kleine bedragen. Werkloosheidsverschillen van 1 a 2 percent, demografische verschillen die aan de ene wat meer pensioen en aan de andere wat meer kindergeld geeft. Als je al begint met de statistieken per leeftijdscategorie en beroepsgroep te bekijken zal je zien dat er amper verschillen zijn in gemiddeld inkomen tussen de provincies. Ook al zit daar als je alle categorieën samentelt wel een verschil op.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De Oliviers en Béatrices van Brussel en omstreken doen dat onbeschaamd wel, in de beste traditie van hun grote voorganger Léon Degrelle. Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||||
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan dan ook niet anders dan enorm frustrerend zijn voor lui zoals u, om te beseffen dat België slechts niet meer is dan de schijn van een land en dat je met alle macht daar niets aan kunt veranderen. In realiteit heeft België volstrekt niets van een land, buiten dan een stel zweetdieven in laken die de naam" Van België" voeren en een stel federale politici die krampachtig aan de, meer dan half vergane, restanten van dit gedrocht hun zakken nog wat trachten te vullen. Voor de rest begrijpt ieder mens met een minimum aan verstandelijk vermogen dat we niets te zien hebben met een land maar in tegendeel enkel en alleen twee verschillende naties zijn met ieder hun eigen regering. Of je dit nu graag hebt of niet, het is wat het is, niets meer dan een restant van schone schijn dat zienderogen verder afbrokkelt. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb totaal geen probleem met intra-persoonlijke solidariteit en ik zie echt niet in waar jij het haalt dat ik voor meer liberalisme ben? het is niet omdat je vraagt dat iedereen ook plichten heeft, dat je voor minder solidariteit bent hé, dat zou wel een zéér rare kronkel zijn. vanwaar je het haalt dat ik me baseer op rassen/volkeren, weet ik totaal niet, het gaat over gedrag en dan vooral over politiek gedrag. het gaat over de Waalse politici die niet willen solidair zijn met de Vlamingen, ik heb het helemaal niet over de gewone Waal hoor. Of heb jij ergens een quote van mij dat ik dat toch zo gezegd zou hebben??? en daarnaast heb ik het idd over een bepaalde Franstalige klasse die zich effectief te goed voelt om ook maar 1 woord Nederlands te leren, laat staan te spreken. Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|||
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 20 juni 2011 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |