Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 00:22   #41
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Elke illegale kuisvrouw kan vroeg of laat een sexslavin worden.
Ze zijn volledig overgeleverd aan de goodwill van hun baas.
In Arabië is dat zo inderdaad. In de USA en hier kan zo een verkrachte kuisvrouw gewoon klacht indienen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:48   #42
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

In Saoedi-Arabië kunnen slachtoffers van verkrachting zweepslagen riskeren ter verdenking van hoererij. Bij regel is het onmogelijk voor een sekslavin om gehoor te krijgen. In onze Westerse samenleving is er tenminste nog zekere mogelijkheid om gehoor te krijgen. Ik weet dat onze samenleving niet perfect is, maar vrouwen die slachtoffer zijn geweest van seksueel misbruik krijgen bij ons alleszins geen straf erbovenop en worden daadwerkelijk als slachtoffers aanzien.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:52   #43
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

In de hadith zijn meerdere verhalen beschreven dat slavenvrouwen openbaar geslagen werden omdat ze zich hadden besluierd en zich zo probeerden te ontdoen van hun status & gebruik als lustobject door de troepen van Mohammad.

Besluiering door niet-moslim vrouwen is dan ook strict verboden;
Oud 26 juni 2011, 09:36   #44
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
In de hadith zijn meerdere verhalen beschreven dat slavenvrouwen openbaar geslagen werden omdat ze zich hadden besluierd en zich zo probeerden te ontdoen van hun status & gebruik als lustobject door de troepen van Mohammad.

Besluiering door niet-moslim vrouwen is dan ook strict verboden;
Tja, dat is normaal natuurlijk. Hoe konden ze anders nog weten wie ze wel en wie ze niet lastig mogen vallen?

Ik heb me al een tijd afgevraagd wat er zou gebeuren als het modebeeld van de jaren vijftig ook ineens terug zou komen, inclusief de achteraan in de hals geknoopte sjaaltjes �* la Brigitte Bardot en Grace van Monaco. Ik heb zo'n lichtblauw vermoeden dat dit niet in goede aarde zou vallen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 14:53   #45
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Je moet al zot zijn of gehersenspoeld in de religie om Moslim te worden. In Moslimlanden zelf geterorriseerd in de religie of verleid door privileges. Trouwens, mensen die zich Moslim noemen en enkel geloven in de regels die zij goed vinden noem ik geen Moslims. Ik ben ook geen Katholiek noch Christen. Logisch, het is moeilijk oprecht een aahanger te zijn van een achterhaalde religie.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 juni 2011 om 14:56.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 14:59   #46
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Je moet al zot zijn of gehersenspoeld in de religie om Moslim te worden. In Moslimlanden zelf geterorriseerd in de religie of verleid door privileges. Trouwens, mensen die zich Moslim noemen en enkel geloven in de regels die zij goed vinden noem ik geen Moslims. Ik ben ook geen Katholiek noch Christen.
Daar bestaan zelfs psychologische studies over: om diep genoeg religieus te kunnen brainwashen moet men zo jong mogelijk beginnen. Daarom waarschijnlijk dat alle religies erop gebrand zijn om kinderen zo snel mogelijk "tot hen" te laten komen; Muzelkindjes moeten zelfs de naam van Mohammed asap in hun oor laten fluisteren of ze missen de boot.
Hoe vroeger men dus met die hersenspoeling begint, hoe dieper de religieuze gevoelens kunnen geraken.

Mensen en zeker westerse meisjes die zich op meestal puberale leeftijd laten bekeren zitten op dat ogenblik voor 80% ook in rare geestelijk onstabiele periodes (ofwel puberteit, ofwel verliefdheid, ofwel onzekerheid) maar na die eerste initiele periode en na drie buggy's en zeven hoofddoeken te hebben versleten, worden die gewoonlijk terug wakker.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be