![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, ik vindt het best wel gezellig om met jullie Vlaams-nationalisten te discussiëren. Ook al zal België nog héél lang, zo niet eeuwig, bestaan, kan het toch geen kwaad om te proberen elk gevaar te neutraliseren en de mensen wat Vaderlandslievender te maken! Ook ben ik Unitarist, en omdat België een federale staat is, is er dus verandering nodig, dus zit ik hier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Flater na flater na flater... En dan gaan ze het in Keulen horen donderen op 18 mei
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Daarmee is nog steeds niet weerlegd dat er geen Vlaams of Waals volk bestaat. Sommigen hier zeggen dat ook de Franstaligen uit Vlaanderen Vlamingen zijn. Mogen deze laatsten dan Frans als tweede administratieve taal in het Vlaams gewest claimen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bestaan er Vlamingen en Walen in België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De premisse kan fout zijn en/of de conclusie. Eerlijk discussiëren a.u.b.! Geen sofismen gebruiken om je gelijk te verkrijgen!
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Partijlid
|
![]() Zo beter, Superstaaf?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van dit onderwerp luidt:
[size=6]Sire, er bestaan geen Vlamingen en Walen.[/size] Of Superstaaf het bestaan van Vlamingen en Walen ontkent betwijfel ik maar voor Tacitus en co bestaan er blijkbaar enkel Belgen. Eén volk dus, maar wel tweetalig. Duitstalige Belgen worden al helemaal vergeten want voor hen bestaat er zelfs geen duitse versie van de brabançonne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uit 'The world factbook 2002' bij Belgium: Ethnic groups: Fleming 58%, Walloon 31%, mixed or other 11% http://www.cia.gov/cia/publications/...k/geos/be.html etnisch komt van het Griekse ethnos en betekent VOLK Verschuren: ethnisch bn. van een bepaald volk (of ras) Verder wou ik toch nog even vermelden dat 'Koning Albert II' vermeld staat onder 'Bekende Vlamingen' ![]() http://bekendevlaming.start.be/ (bekendebelgen.start.be -> blijkt niet te bestaan) en http://www.2link.be/index.php?zone=d...ende-vlamingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Partijlid
|
![]() Misschien ook dit nog even, weerom uit het FACTbook
Citaat:
maar waar zijn nu de vertegenwoordigers van het Belgische volk???? 'other minor parties' -> hier misschien????? Citaat:
Ik moet zeggen dat ik ondanks het feit dat het over België gaat, het woord Belg of belgisch maar weinig(zo goed als niet) terug komt. Zou er dan toch een verschil zijn???? http://www.cia.gov/cia/publications/...k/geos/be.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() BUB verklaart bij deze de oorlog aan de VS.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Want ze verklaren hier graag dat ze de "scheuren in België" eigenhandig gaan dichten met hun paar honderd leden, in dat geval moet de USA verslaan wel een makkie zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.famousbelgians.net/ Met Belgische Groeten, Patriot |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ROOD - GEEL - ZWART Misschien weten ze op die site toch niet zo goed over wie ze het hebben. Tss haakjes, de nadruk lag dus op de .be -> Binnen België maken ze van de koning blijkbaar een Vlaming. zonnige Spaanse groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse groeten, Knuppel (Afkomstig van hetzelfde, Limburgse stadje als Kim. ![]() |
||
![]() |
![]() |