![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat die kerel in zijn privéleven uitspookt, interesseert me niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een tiental jaar voorzitter in succesvolle jaren, in een niet zo democratische partijtraditie... en dan tweederden van de partijraad tegen u krijgen. Ge moet het maar doen ! Ik vraag me soms af of de meesten van jullie al die jaren met een blinddoek hebben gelopen. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dat gaan we vandaag of morgen te weten komen, of dat nodig is hé? BDW staat met de rug tegen de muur. Zowel 'ja' en 'nee' gaan hem kiezers kosten.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Vond het altijd een cynische grap dat VBJ de film 1984 vertoonde op een of andere studiedag... |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Parlementslid
|
Dat is omdat u daar een eigen invulling aan geeft, ik had het over vrijheid als abstract begrip en another jack kwam met een (misbruik) van intellecutele vrijheid aandraven. Ik zeg "dat hangt ervan af" want in sommige landen is er een doorgedreven vrijheid van meningsuiting en in sommige landen zitten ze nog op de wip en in andere landen is het een misbruik van... dus dat is heel relatief en daarom zei ik dus 'dat hangt ervan af' en als u daar dan een naar gevoel van krijgt is dat omdat u in mij een vrijheidsbeperkende moslim ziet, maar dat is een projectie van een mentaal construct (wat menselijk is) maar het is een belediging voor degene die op zo'n constructen stoot enkel omdat het eigenlijk een vooroordeel is.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als men openlijke interne dissidentie toelaat verwatert dit ten eerste de programmatorische duidelijkheid van de partij, wat de kiezer niet meer in staat stelt om een duidelijke keuze te maken. De kiezer moet een keuze kunnen maken tussen heldere alternatieven, wat niet mogelijk is als er geen duidelijkheid meer bestaat over de koers van de verschillende partijen. Ten tweede bemoeilijkt openlijke interne dissidentie het hoofddoel van een partijorganisatie, namelijk het uitdragen van haar programma. Daarmee wil ik niet zeggen dat intern debat niet mogelijk moet zijn, maar wanneer men een beslissing heeft genomen, moet iedereen zich daarbij neerleggen en zich ernaar gedragen. Wie zich daar niet in kan vinden, heeft de volledige vrijheid om de partij te verlaten, wat bij een samenleving wel even anders is. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Iemand die zich in zijn privéleven niet gedraagt naar wat hij openlijk als principes uitdraagt, kan onmogelijk een principieel man zijn.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 7 juli 2011 om 22:11. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Gouverneur
|
Waarbij dan de vraag nog steeds onbeantwoord blijft: wat voor vreselijke dingen heeft hij misdaan in zijn privéleven?
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De sossen, blauwselventers en tjeven hebben ook geen "open democratie" in hun bestursorganen. Evenwel: het is best dat er een kanaal is waar mandatarissen en leden op het terrein informatie kunnen inwinnen en die dan doorspelen naar de bestuursorganen. Via deze organen moet het ook mogelijk zijn om suggesties te doen ivm eventuele veranderingen in de marsrichting. Wat men in geen enkele partij kan (zelfs niet LDD) is het met grote fanfare binnenkomen en als een olifant in een porceleinenwinkel eens eventjes uw eigen buikgevoel (mede bepaald door het tijdelijke succes in de mdeia) gaan vertalen in een gans nieuw programma dat haaks staat op de eerdere, uiterst succesvolle en beproefde oorspronkelijke programma. Een goed lezer weet wie ik bedoel...maar over de doden niets dan goed niwaar...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juli 2011 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Wat zaaien eigenlijk mensen die tot jihad! oproepen, moslim!?
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De Islam, Nazisme, communisme....allemaal religiën van de vrede...
|
|