![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik nog maar alleen die Eyskens zijne pretentieuze kop te zien krijg gaat mijn maag al keren. Jongens heeft dat snert individuutje van mijn kl.... daar een pretentieuze degoutante smoel op staan.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die gast, enkel premier omdat zijn pa het was, gelooft echt dat de zon uit zijn gat schijnt...
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is het niet waar soms? Ik heb die gast nog als prof gehad - wat een arrogante loser...
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hmmm ik weet het niet - ik denk eerder dat hij het wel beseft, zeker onbewust, en net daarom bij de pers de deugeniet gaat uithangen, om zijn ego te strelen, en de jonkies een stok voor de wielen te steken - kwestie van ze op hun plaats te zetten...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 10 juli 2011 om 23:55. |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Toet
jij denkt dat gaan doppen eenvoudig is. Het vergt een enorme survival-mentaliteit waar jij wellicht niet over beschikt Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juli 2011 om 11:00. |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vel van CD&V niet verkopen zolang het niet geschoten is. Ik vertrouw die nog steeds niet op hun standvastigheid
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ik heb daar info nul aan
onverstaanbaar voor mensen die je bedoeling niet kunnen raden Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juli 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind het trouwens wel serieus bizar dat iemand die op den dop moet overleven zoals jij het stelt, wel al toch een serieuze internet rekening kan betalen. Maar goed, je kan hier vertellen wat je wilt en niet in de eerste plaats gelul. Maar goed, wat mij betreft ben je misschien te dom of te lui om werk te vinden. Ga doppen en klus nog wat in het zwart bij. Misschien niet het meest leuke werk, maar je zult er wel serieus op vooruit gaan. Laatst gewijzigd door Stingray : 15 juli 2011 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Sommige punten van Groen! zijn ook extremer dan die van het VB. Wat bewijst dat nu eigenlijk?
Laatst gewijzigd door Nebur : 15 juli 2011 om 10:26. |
![]() |