Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2004, 21:15   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Dit was een uitzending die zeker vele twijfelaars over de streep zal geholpen hebben.

Het was klasse!
tuurlijk voor het blok gaan die al zeker niet meer stemmen
Vijftig procent van de Vlamingen is volgens een peiling rechts-conservatief, we hebben dus nog een enorm potentieel aan kiezers. Na de uitzending van vanavond zijn er zeker weeral enkele over de streep getrokken. Dat JIJ dat anders ziet kan ik best begrijpen.
Oud 9 juni 2004, 21:16   #42
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
inderdaad, en aangezien zij in Deurne woont zal zij waarschijnlijk die rondhangende Marrokaanse jongens grondig beu zijn. Toch was het typisch dat De Winter dat duidelijk neit verwachtte en een beetje van zijn melk was
Zeg Seba, is het dan zo abnormaal dat FDW niet verwacht dat er allochtonen lid van de partij zijn en nog veel minder dat zo'n mensen een forum in de media aangeboden krijgen? Ik heb de uitzending zelf niet gezien, maar ik kan het amper geloven En nee dat er een marokkaans meisje lid is van het VB is niet hetgene waar ik zo van verwonderd ben...

Een vriend van mij werkt bij het OCMW van Antwerpen en een (weliswaar klein) gedeelte van zijn allochtone klanten stemt op het VB, omdat zij een aantal problemen kotsbeu zijn en het VB de enige partij is die volgens hen deze problemen wil aanpakken...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:17   #43
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Fier????

Loooooooool die is zo goed!! Het blok kreeg een uitzending zoals elke partij er één krijgt en toch weet ze het weer eens te verbrodden voor zichzelf. Het blok kreeg zo'n mooi been voorgeschoteld toen men zei dat een nieuwe partij best ook andere gezichten aan de top krijgt om de een ander soort rechtse kiezers aan te spreken. Maar nee ze moesten natuurlijk hun masker weer laten vallen. Het is een waarheid als een koe. Als er ooit een poll zou zijn voor meest gehate politieker dan zou Philippe Dewinter met stip winnen. Wie wil hij nu helpen de vlaming of zichzelf? Als hij door een stap terug te zetten de vlaams nationalisten niet wil helpen om om nee te kunnen zeggen tegen de walen dan zegt dit al genoeg over zijn motieven.

En wat was dat gezever van Annemans over die mythe doorbreken? Wil het vlaams blok geen onafhankelijke staat meer? Blijkbaar kunnen vlaams nationalisten dan beter hun stem kwijt bij CDV-NVA die willen tenminste nog een big bang.
zijt ge zeker dat je naar audit 04 aan het kijken was ? volgens mij was je naar een ander programma aan het kijken hoor !!!

Dewinter, Annemans en Vanhecke moeten helemaal niet verdwijnen, zij hebben de partij groot gemaakt, en democratisch zoals ze zijn, zeggen ze duidelijk dat er nog meer plaats is aan de top van de partij.... dat heb ik ze bij cvnvnva nog nooit horen zeggen hoor.
Ze gaan zelfs een stap verder en willen de voorzitter van hun partij op een democratisch manier binnen hun partij laten verkozen worden.

Dit is het sterkste staaltje politieke democratie dat ik ooit al gehoord heb, en daar kunnen jullie een puntje aan zuigen !
u bent duidelijk het type partijslaafje waarover De Aguirre het had. Na 30 jaar, en dan nog onder druk van buitenaf, beslissen de 3 kopstukken, met alle wolligheid vandien, dat er heel misschien wel eens een voorzittersverkiezing zou kunnen gehouden worden, na de verkiezingen. Reden genoeg voor jou om te besluiten dat het Blok beschikt over "het sterkste staaltje politieke democratie waar de anderen nog een puntje aan kunnen zuigen". Dat is gewoond e wereld op zijn kop
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:18   #44
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:

Neen mijn beste vriend,
Het vlaams blok zou maar wat graag marokaanse en turkse leden hebben, immigranten die geintegreerd zijn in onze maatschappij hebben daar alle recht toe.... en het zou mij niets verbazen dat op grond van politieke standpunten in de toekomst steeds meer geintegreerde immigranten lid worden van het vlaams blok !!

Tuurlijk ventje!

Daarom nog dat in een VB pamflet politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken worden met pedofielen in het onderwijs. Zelfs als ze de waarden en normen niet alleen naleven, de taal spreken, een jaar politieschool gevolgd hebben en in het examen geslaagd zijn , dus perfekt geïntegreerd , is het nog niet in orde voor het blok

Graag dat ze die hebben !! Een recht wordt hen ook ten volle gegund : na een dergelijke inspanning om als pedofiel vernoemd te worden
't is eveneens daarom dat ze zo aangemoedigd worden om zich te integreren on onze maatschappij met slogans als blank europa , en eigen =blank volk eerst

de volgende keer dat ik aan den toog nog iets hoor over makkakken , weet ik het nu : dat is om hen te integreren omdat jullie ze zo graag hebben als medevlaming

die blokkers toch , altijd goed voor een grap
En over welk pamflet heeft u het dan ?
Oud 9 juni 2004, 21:21   #45
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Beter kijken volgende keer. Vooral eens naar dat fragment bij dat etentje. Dewinter gaat bij Vanhecke vertellen dat er een Marokkaanse jonge vrouw zit (die lid is van VB). De toon waarop hij het zegt verraadt zijn verwondering. Volgens mij heeft hij op dat moment niet door dat de camera bij hem is komen staan.
GOED OPLETTEN NU !
De vrouw links naast Vanhecke doet teken dat de camera er is. Vanhecke schrikt duidelijk wat, en zegt dan maar 'Leuk'.
Psychodad je beeldt je weer van alles in. Die jong (knappe) Marokkaanse komt reeds lang naar VB bijeenkomsten en ze is er welkom. FDW en FVH kennen haar maar al te goed.
Als er iemand is die verwonderd is ben jij het wel!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:23   #46
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Beter kijken volgende keer. Vooral eens naar dat fragment bij dat etentje. Dewinter gaat bij Vanhecke vertellen dat er een Marokkaanse jonge vrouw zit (die lid is van VB). De toon waarop hij het zegt verraadt zijn verwondering. Volgens mij heeft hij op dat moment niet door dat de camera bij hem is komen staan.
GOED OPLETTEN NU !
De vrouw links naast Vanhecke doet teken dat de camera er is. Vanhecke schrikt duidelijk wat, en zegt dan maar 'Leuk'.
Psychodad je beeldt je weer van alles in. Die jong (knappe) Marokkaanse komt reeds lang naar VB bijeenkomsten en ze is er welkom. FDW en FVH kennen haar maar al te goed.
Als er iemand is die verwonderd is ben jij het wel!
dat was inderdaad een knappe Marrokaanse, en nog geen klein beetje

Luc Broes, jen kan evenwel neit ontkennen dat De Winter op z'n minst van zijn melk was en dat hij het grote nieuws aan leider Van Hecke ging vertellen, alsof de openbaring had plaatsgevonden
Oud 9 juni 2004, 21:23   #47
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

zijt ge zeker dat je naar audit 04 aan het kijken was ? volgens mij was je naar een ander programma aan het kijken hoor !!!

Dewinter, Annemans en Vanhecke moeten helemaal niet verdwijnen, zij hebben de partij groot gemaakt, en democratisch zoals ze zijn, zeggen ze duidelijk dat er nog meer plaats is aan de top van de partij.... dat heb ik ze bij cvnvnva nog nooit horen zeggen hoor.
Ze gaan zelfs een stap verder en willen de voorzitter van hun partij op een democratisch manier binnen hun partij laten verkozen worden.

Dit is het sterkste staaltje politieke democratie dat ik ooit al gehoord heb, en daar kunnen jullie een puntje aan zuigen !
u bent duidelijk het type partijslaafje waarover De Aguirre het had. Na 30 jaar, en dan nog onder druk van buitenaf, beslissen de 3 kopstukken, met alle wolligheid vandien, dat er heel misschien wel eens een voorzittersverkiezing zou kunnen gehouden worden, na de verkiezingen. Reden genoeg voor jou om te besluiten dat het Blok beschikt over "het sterkste staaltje politieke democratie waar de anderen nog een puntje aan kunnen zuigen". Dat is gewoond e wereld op zijn kop
oei.. hoor ik daar enige frustratie in uw redevoering..? blijven zuigen zou ik zeggen... blijven zuigen !!
Oud 9 juni 2004, 21:24   #48
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

TC schreef:
psychodad schreef:

GOED OPLETTEN NU !

Neen mijn beste vriend,
Het vlaams blok zou maar wat graag marokaanse en turkse leden hebben, immigranten die geintegreerd zijn in onze maatschappij hebben daar alle recht toe.... en het zou mij niets verbazen dat op grond van politieke standpunten in de toekomst steeds meer geintegreerde immigranten lid worden van het vlaams blok !!

Tuurlijk ventje!

Daarom nog dat in een VB pamflet politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken worden met pedofielen in het onderwijs. Zelfs als ze de waarden en normen niet alleen naleven, de taal spreken, een jaar politieschool gevolgd hebben en in het examen geslaagd zijn , dus perfekt geïntegreerd , is het nog niet in orde voor het blok

Graag dat ze die hebben !! Een recht wordt hen ook ten volle gegund : na een dergelijke inspanning om als pedofiel vernoemd te worden
't is eveneens daarom dat ze zo aangemoedigd worden om zich te integreren on onze maatschappij met slogans als blank europa , en eigen =blank volk eerst

de volgende keer dat ik aan den toog nog iets hoor over makkakken , weet ik het nu : dat is om hen te integreren omdat jullie ze zo graag hebben als medevlaming

MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:25   #49
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Tuurlijk ventje!

laten we anders maar eens een primaire bron raadplegen als klein voorbeeldje, dit komt rechtstreeks uit de forumsessie met Filip de Winter:

jakkemakkejogger schreef:
Citaat:
Kan iemand van het Blok mij omschrijven wie het 'eigen volk' is en wie niet: aan welke voorwaarden moet men voldoen om tot het eigen volk te behoren?
antwoord van Filip de Winter:

Citaat:
Ik denk dat iedereen wel weet wie Vlaming is, wie Marokkaan en wie Chinees. Een eenvoudige wandeling door de Antwerpse, Gentse, ... wijken kan terzake raad breng
nu moet Filip de Winter ons toch eens uitleggen wat hij bedoelt wanneer hij enerzijds zegt dat men geïntegreerd is als men quote "Vlaming onder de Vlamingen is", maar anderzijds dat hierboven zegt...
Oud 9 juni 2004, 21:28   #50
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Fier????

Loooooooool die is zo goed!! Het blok kreeg een uitzending zoals elke partij er één krijgt en toch weet ze het weer eens te verbrodden voor zichzelf. Het blok kreeg zo'n mooi been voorgeschoteld toen men zei dat een nieuwe partij best ook andere gezichten aan de top krijgt om de een ander soort rechtse kiezers aan te spreken. Maar nee ze moesten natuurlijk hun masker weer laten vallen. Het is een waarheid als een koe. Als er ooit een poll zou zijn voor meest gehate politieker dan zou Philippe Dewinter met stip winnen. Wie wil hij nu helpen de vlaming of zichzelf? Als hij door een stap terug te zetten de vlaams nationalisten niet wil helpen om om nee te kunnen zeggen tegen de walen dan zegt dit al genoeg over zijn motieven.

En wat was dat gezever van Annemans over die mythe doorbreken? Wil het vlaams blok geen onafhankelijke staat meer? Blijkbaar kunnen vlaams nationalisten dan beter hun stem kwijt bij CDV-NVA die willen tenminste nog een big bang.

Ok nu begin ik blokkers te snappen, blijkbaar zien jullie echt alles anders. Ik dacht dat iedere mens wel op dezelfde manier indrukken interpreteerd maar ik vergis me dus duidelijk. Wat ik toen zag was wat jullie verkiezngsgewauwel zouden noemen. Mijn gedacht toen" jaja eerst zien en dan geloven, 't zijn verkiezingen voor iets".

Integratie is dus niet wat jullie een vreemdelingenprobleem noemen. Jullie zijn gedoemd om naast linksen te leven en één ding is zeker die 2 kunnen dus niet kunnen samenleven. Het gaat dus niet enkel om vreemdelingen maar ook vlamingen die anders denken en altijd NEE! zullen zeggen. Vlaamse politici zijn dus niet zwak ze zeggen al jaren NEE! tegen het blok.

De enige manier hoe jullie dus jullie gedroomde vlaanderen zullen kunnen bereiken is door ons uit te moorden. Face it! Jullie vlaanderen, It will never happen!

En je mag dit als een anti blok post zien, maar het is iets om over na te denken. Het is een probleem! Een integratieprobleem. Een meerderheid van de vlamingen wil niet integreren in jullie vlaanderen.

Burgeroorlog dan toch maar? Hoe laat? Waar? Wanneer?

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:29   #51
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

laten we anders maar eens een primaire bron raadplegen als klein voorbeeldje, dit komt rechtstreeks uit de forumsessie met Filip de Winter:

jakkemakkejogger schreef:
Citaat:
Kan iemand van het Blok mij omschrijven wie het 'eigen volk' is en wie niet: aan welke voorwaarden moet men voldoen om tot het eigen volk te behoren?
antwoord van Filip de Winter:

Citaat:
Ik denk dat iedereen wel weet wie Vlaming is, wie Marokkaan en wie Chinees. Een eenvoudige wandeling door de Antwerpse, Gentse, ... wijken kan terzake raad breng
nu moet Filip de Winter ons toch eens uitleggen wat hij bedoelt wanneer hij enerzijds zegt dat men geïntegreerd is als men quote "Vlaming onder de Vlamingen is", maar anderzijds dat hierboven zegt...
Totaal naast de kwestie vriend, mijn vraag was... Over welk pamflet gaat het hier..??
Oud 9 juni 2004, 21:30   #52
bruut geweld
Minister-President

Standaard

onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

becommentariëring door het Hof:

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.

ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

Wij racisten , mijnheer ?
Maar nee : ze moeten zich aanpassen ze zijn echt welkom als medevlaming
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 9 juni 2004, 21:31   #53
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Wie nog kan, moet nu naar La Une kijken, waar het blok en Demol in een zwart daglicht worden gezet. Niet zozeer om haar "racisme" maar eerder omdat het Vlaamse onafhankelijkheid nastreeft... De schrik zit er blijkbaar goed in in Wallonie...
Sorry dat ik hier zo kom binnevallen...maar wellicht interesseert het sommigen onder u om de walen eens te horen spreken over het blok...

Debat gaat nu bezig....De VRT is nog super mals voor het blok als je dit allemaal moest horen... La peste brune: nazisten en revisionisten...
Oud 9 juni 2004, 21:32   #54
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.

ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

inderdaad, zo'n publicaties kunnen toch echt neit door de beugel, nochthans worden ze officiëel door de partijz elf uitgegeven. Wat is de reactie van de Blokkers op deze uitspraken?
Oud 9 juni 2004, 21:33   #55
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
hij geeft nochthasn een juiste beschrijving. Filip de Winter ging naar Van Hecke zoals een kleine peuter bij de juffrouw gaat klikken over een andere peuter, en het was ook opvallend hoe hard hij zijn best deed om te fluisteren. Ik vind het mooi dat er daar een Marrokaans meisje zat, maar de reactie van De Winter toonde toch nog maar eens mooi aan dat dat nog altijd een taboe is binnen het Blok.
Beste Seba, ik heb die Marokkaanse reeds dikwijls op VB-bijeenkomsten gezien, en zij is er echt niet de enige allochtoonse. Ik heb er van VB-ers nog nooit een negatief woord over gehoord.
Het enige taboe is dat politiek correcten niet willen geweten hebben dat er bij het VB en hun kiezers ook allochtonen zijn.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:35   #56
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
hij geeft nochthasn een juiste beschrijving. Filip de Winter ging naar Van Hecke zoals een kleine peuter bij de juffrouw gaat klikken over een andere peuter, en het was ook opvallend hoe hard hij zijn best deed om te fluisteren. Ik vind het mooi dat er daar een Marrokaans meisje zat, maar de reactie van De Winter toonde toch nog maar eens mooi aan dat dat nog altijd een taboe is binnen het Blok.
Beste Seba, ik heb die Marokkaanse reeds dikwijls op VB-bijeenkomsten gezien, en zij is er echt niet de enige allochtoonse. Ik heb er van VB-ers nog nooit een negatief woord over gehoord.
Het enige taboe is dat politiek correcten niet willen geweten hebben dat er bij het VB en hun kiezers ook allochtonen zijn.
ik zei toch duidelijk dat ik het mooi vind dat die Marrokaanse bij het Blok zit. Trowuens, dat was een lokale afdeling van Deurne van 20 man en een paardenkop, aangezien Luc Broes uit Brugge die Marrokaanse al veel gezien heeft mogen we besluiten dat zij toch wel een heel zeldzaam exemplaar is waarschijnlijk??
Oud 9 juni 2004, 21:40   #57
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer? Willen wij dat niet zien? Allochtonen die voor het blok stemmen zien we anders toch genoeg verschijnen in de media. Ze worden nu wel niet direct afgeschilderd als mensen die ze nog allemaal op een rij hebben. Maar ja ... Ge kunt moeilijk iemand die tussen een bende debielen zit als intelligent gaan beschrijven of het zou de verpleger of dokter moeten zijn.

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2004, 21:42   #58
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ok nu begin ik blokkers te snappen, blijkbaar zien jullie echt alles anders. Ik dacht dat iedere mens wel op dezelfde manier indrukken interpreteerd maar ik vergis me dus duidelijk. Wat ik toen zag was wat jullie verkiezngsgewauwel zouden noemen. Mijn gedacht toen" jaja eerst zien en dan geloven, 't zijn verkiezingen voor iets".

Integratie is dus niet wat jullie een vreemdelingenprobleem noemen. Jullie zijn gedoemd om naast linksen te leven en één ding is zeker die 2 kunnen dus niet kunnen samenleven. Het gaat dus niet enkel om vreemdelingen maar ook vlamingen die anders denken en altijd NEE! zullen zeggen. Vlaamse politici zijn dus niet zwak ze zeggen al jaren NEE! tegen het blok.

De enige manier hoe jullie dus jullie gedroomde vlaanderen zullen kunnen bereiken is door ons uit te moorden. Face it! Jullie vlaanderen, It will never happen!

En je mag dit als een anti blok post zien, maar het is iets om over na te denken. Het is een probleem! Een integratieprobleem. Een meerderheid van de vlamingen wil niet integreren in jullie vlaanderen.

Burgeroorlog dan toch maar? Hoe laat? Waar? Wanneer?
Ik ben blij dat u geen VB'er bent.. oproerstokers zoals u kunnen we NIET gebruiken.

maar ik zal even mijn best proberen doen om een deftig antwoord te geven op uw repliek.

Als je ziet hoe stiefke tegewoordig reageerd, dan is ie bereid om met gelijk wie een meerderheid te vormen, om toch maar in de regering te zitten. Opportunist tot in de kist, maar ik neem het hem niet kwalijk hoor, hij voert een goede campagne.. denkt hij.

Het gedroomde vlaanderen ? Het is niet zover af denk ik hoor. maar u mag er gerust de ogen voor sluiten als u dat wil.

Burgeroorlog... how maar.. hebt u een "death wish" ofzo ?
Oud 9 juni 2004, 21:44   #59
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:

ze verbergen het goed , maar af en toe vallen ze door de mand he
Oud 9 juni 2004, 21:46   #60
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat is uw bron ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be