![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knulletje, dit is wat de RTBF laat uitschijnen en jij ging er toch volmondig mee akkoord?
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou er als Waal ook niet fier op zijn moest ik van jou zijn, maar da's mij probleem niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bloemen neerleggen op een graf van Oostfronters... het kon uw of mijn vader of grootvader ook geweest zijn. Is dat uw of mijn fout ? Wij zaten toen nog ergens in de eierstok of de testikel ! Wie waren de Oostfronters onder andere : zij die gingen vechten als zeer katholieke jongens tegen het communisme ![]() In een oorlog zijn er geen winnaars, enkel verliezers... intussen weet iedereen wel beter en komt er geen oorlog meer in Europa tussen de landen onderling. Iedereen heeft zijn lessen geleerd, ik ook en de mensen van het Vlaams Blok eveneens.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
correct? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nochtans waren er meer concentratiekampen in Rusland dan in Duitsland, dacht ik?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gm 10 totaal negationisme bestaat niet ! ook niet bij het Vlaams Blok.
Ik leerde meer 30 jaar geleden op school dat er een 6.000.000 joden stierven tijdens WOII dat er 20.000.000 Russen omkwamen, 10.000den Amerikanen, Engelsen, Fransen... sneuvelden. Dat er veel honger en leed was. Sommige bronnen halen iets hogere of lagere cijfers aan, maar dat doet er niet veel meer aan, het had niet of nooit mogen gebeuren. Ik vermoed dat er nog geheime rapporten bestaan of bestonden, misschien verbrand of vernietigd, zoals dikwijls en wij ALLES nog niet weten, laat staan nooit zullen weten. Eén ding weet ik wel, nooit meer oorlog !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en de belgische joden die in de gaskamers belandden kwamen toch grotendeels uit vlaanderen, of betwist je dat ook? en waarom sla je me voortdurend met communisten om de oren? die zitten zelfs niet in het parlement, die interesseren me ook niet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en voor de goeie orde kan het vlaams blok misschien ook publiek afjeuring laten blijken over wat toen gebeurde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gm 10, de cijfes en bewijzen zijn er. Ik gruwel als ik de beelden terug zie.
Collaboaratie had verschillende facetten : dat ging van werken in fabrieken om je vrouw en kinderen eten te geven, gedwongen of niet, ze overleefden, noem het the struggle for life. Anderen smokkelden, deden zaken, kopen en verkopen, om te overleven. Veel meisjes werden "verliefd" op Duitse soldaten voor voedselbonnen, sigaretten of chocolade. Nadien deden ze hetzelfde met Amerikaanse soldaten. enz enz... Zij die mee Joden lieten deporteren werden terecht zwaar gestrafd en is totaal iets anders. Maar daarom een hele partij, 760.000 kiezers en alle Vlamingen met de vinger wijzen en beschuldigen is niet fair.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het Vlaams Blok een marginale partij was gebleven was er zelfs nooit een 'cordon sanitaire' (niet toevallig en franse uitdrukking) geweest. Collaboratiepartij of niet. Van mij mag de RTBF heel Vlaanderen dus rustig verder demoniseren. Wel vreemd dat de brave kijkers van de RTBF het collaborerende Vlaanderen niet allang hebben afgestoten waar ze zo op spuwen.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging niet alleen over de SS vergaderingen. Op het einde van de programma konden we Defossé met Franstalige aanhangers van het Blok spreken. Die Franstaligen deelden reclame voor het Blok in brievenbussen uit. Defossé vroeg hen als ze wisten dat het Blok voor het einde van België was. Antwoord van die mensen : "Oui, ca c'est ce que les gens disent, on n'en parle pas dans leur dépliant" ("Ja, dat is wat de mensen zeggen, men spreekt niet daarover in hun folder"). Dan probeert Defossé die mensen uitleggen dat wat ze in het Nederlands zeggen is verschillend dan wat ze in het Frans zeggen. Maar blijkbaar geloofden die Franstaligen Defossé niet.
Stel u voor. Er zijn dus Franstalige Brusselaars die voor het Blok stemmen, zonder te weten dat ze voor een Onafhankelijk Vlaanderen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de VMO hebben verdomd goed werk geleverd!. Voeren is terug Vlaams. Dank VMO! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |