![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
na zes of zeven scheldpartijtjes van Good is mijn geduld op en kan moderatie weer wat meer werk-volume gaan bijkrijgen als hij persisteert. Die respectvolle PM was een verslag van een communistisch congres Ik viel al achterover van de overdosis indoctrinatie na de eerste twee zinnen. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2011 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die heeft mij verzekerd dat ze maar wat aan het dollen is met mij dus laat ik ze nog maar wat dollen, niet dat ik het geloof, maar ze krijgt nog wat speeltijd. als ik me niet vergis is ze al een paar keer gebannen en wellicht ook ex-permban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen behalve de moderatie, blijkbaar. Die laat maar begaan. Het ene idiote topic na het andere. Hoogst verwonderlijk vind ik dat...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() De stress loopt op bij sommige seriële bully's en dat terwijl ik nog maar twee maand een eigen PC heb.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een permanente ban gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ok dan
Ik zei wellicht - niet dus , heb ik dan verkeerd voor gehad. Met al die ex-permbanners, die terugkeren , een mens zou de draad kwijtraken ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2011 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling