![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Waarom maken wij hier geen pol.be parlement ?
Er zijn toch genoeg bezoekers van diverse partijen om pol.be partijen te maken ? We kunnen zelfs verkiezingen houden onder mekaar enn voor het pol.be parlement (zo krijgen we ook een oppositie) We dienen amandementen in enz .... Hier kruipt wel wat werk in in het begin, maar zal wel wat leuker zijn dan mekaar hier maar af te schieten |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() MLG ik weet niet of er nog andere zijn met dit probleem maar ik krijg:
De gebruikersnaam demo is nog niet geactiveerd of is geblokkeerd.
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb de account terug geactiveerd (tot morgenavond).
|
![]() |
![]() |