![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groentje-18: na alle vetes, ruzies en toestanden kunt ge van één ding zeker zijn: je houdt me bezig
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 25 juli 2011 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() -SUQAR: Een klein beetje mijn "virtuele" forum-dochter. Ook even oud als mijn echte! Vond jou van in't begin een toffe. Je kunt soms ontzettend hard gillen maar zoals ik heb je ook een klein hartje. Vind uw posts altijd super, vooral als ge u kwaad maakt.
![]() ![]() ENO : We hadden onlangs een kleine aanvaring maar dat is intussen opgelost. Vind uw reacties steeds grappig en fijnzinnig. Voor mij ben jij de poëet van dit forum: geen twijfel over. FV: Ge doet mij blozen met uw complimentje dat ik uw "forum"-oma ben. Vrees alleen dat ik daarvoor veel te jpng ben. (staat nog een tijdje een 4 voor mijne leeftijd) ![]() -SDX : Super-lieve vrouw. Zo oprecht en medevoelend als jij zijn er niet veel. -DRONKOERS : Tja, knuffelteddybeerke he. Toffe 'pee'. -Demper: Soms maak ik u wel nekeer uit maar da's nooit gemeend. -Txiki: Tussen ons botst het af en toe. Maar vind u wel oprecht, je zegt hoe je het denkt en nooit achter de rug. -Inno : Zo ne lieve en beleefde man; proficiat. Gij zijt hier de liefste!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Lombas: De combinatie Trixie-Lombas lijkt wel zoals water en vuur. Ik heb jou verweten hautain en professor-achtig over te komen. Dat spijt me. Vind uw reacties dikwijls gevat en krachtig. Allee, ik kan u wel smaken se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een etablissement waar men zich wendt tot collectieve roesmiddelen, met name waterpijpen.
Schijnt nog stukken ongezonder te zijn dan gewone sigaretten of sigaren, dus mij zul je er niet zien. ![]() Overigens wel vrij populair onder de jeugd tegenwoordig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Bhairav - heult niet mee met de meute
Voor de rest moet je niet te veel complimenteren. Er lopen er al genoeg rond met een dikkenek op dit forum. Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaar dat ik dat niet ken - nihil interesse in.
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Gaan we soft doen ja? ok ik doe mee
![]() Trixie: jij bent zo'n zachtaardige vrouw. Bedankt. suqar_7loe: Ik heb je graag, maar aan niemand zeggen. Je bent een mysterieuze vrouw. Albrecht: keep up the good work Paulus: jij blijft doorgaan, zonder rekening te houden met andermans dwaze kritiek. goed zo. Jan VDB: jij bent zo wijs. ik lees graag wat je schrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Softie.
Citaat:
![]() Ow en mocht je ooit nog een kindje willen dan zoek ik wel een hele lijst met knappe Bijbelse namen voor je op. Ik ben daar dol op. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een prototype van een zin waarbij je na de eerste acht woorden u enorm afvraagt hoe de zin gaat eindigen.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() - Abou anis: Volgens mij bent jij een hele leuke, tolerante meneer. Ik lees je reacties graag. Jammer dat je niet meer zovaak online komt.
- Rudy: Waar zit je nu eigenlijk? Het begint wat op te vallen dat je niet meer zo vaak reageert en potverdorie, ik begin je posts te missen. Ik vond je reacties over mij in de bandraad heel tof. Leuk om te lezen dat je het voor me opnam ondanks dat ik die verbanning echt wel had verdient. Overigens, vind ik jou heel lief en sympathiek maar dat wist je wel al. Hopelijk kom je gauw terug! - Pieke en Voltian: Mocht dit forum geen accountnaam weergeven dan zou ik denken dat jullie 1 persoon zijn. Ik lees jullie reacties graag. Jullie komen bij mij over als 2 verdraagzame, intelligente mannen. En ik denk dat jullie beiden fantastische echtgenoten zijn voor jullie vrouwen. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vrouwe, suqarloe heeft gezegd dat ik een fantastische echtgenoot ben".
Ik wil het vervolg van dat gesprek eigenlijk wel bijwonen ![]()
![]() |
#56 |
|
![]() - Henri: Jij laat me constant lachen met je reacties over Vlamingen en BDW. Telkens wanneer ik afspreek met een goeie vriendin van me die een Marokkaan uit Luik is getrouwd moet ik aan je denken. Ze vertelt me vaak hoe tolerant de mensen wel niet in Luik zijn. Ik stel me dus altijd van die Henrikes( in alle formaten) voor als iemand nog maar over Luik begint. Vraag me niet waarom.
-Hurricane: Goh, met u heb ik soms te doen hoor. Vreemdeling in Hoboken héhé. Ik vind je sympathiek overkomen en vooral heel redelijk. Als alle nationalisten als jou waren dan leefden we nu allen vredig samen en waren er geen problemen. - Weezer: Jij bent slim en bovendien nog eens knap. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Jazeker, je graad van 'droogheid' blijft onklopbaar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() eno2: Ik kan mij soms ferm ergeren aan jou, en ik heb al meermaals goesting gehad om je achter het behang te plakken,samen met je rode driehoekjes.
![]() Je bent zelfs ooit op mijn negeerlijst belandt.....maar ik lees je te graag om je op mijn negeerlijst te laten. Al bij al zijt ge best grappig, en ik denk dat er onder dat plaagduiveltjeskostuum een minzame man schuilt die ik best wel kan apprecieëren. Dus ja Eno, ik heb je graag....
![]() |
#59 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaat dit uitmonden in één groot orgie?
anders blijf ik zeker nog wat ![]()