![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
haatzaaiers die deze waarden op een dermate perverse manier interpreteren dat hun ideeën in de geest van anderen kunnen ontkiemen tot geweld en moord, hebben daarentegen een verpletterende verantwoordelijkheid. of ze nu dewinter of wilders, bin laden of al zawahiri heten maakt hierbij weinig uit. Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoef die woorden niet te typen om tot de conclusie te komen dat Wilders een marginale extreem-rechtse verwerpelijke ideologie verkoopt. Dit soort taferelen bevestigen dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
trouwens wel leuk dat die 1516 pagina's vol rechtse haatcitaten niets met zijn handelingen te maken hebben. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel.
![]() |
#45 |
|
![]() @ Redwasp: Mag ik je vriendelijk vragen geen mensen te quoten die de islam in deze discussie sleuren. Dat heeft namelijk helemaal niets met de discussie te maken. BarakAllahoe fiek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Wat is er verkeerd aan: "In een democratische staat moet de overheid de burgers beschermen tegen de roofdieren. Indien de staat deze functie niet meer kan of wil uitoefenen, hebben de burgers het recht zichzelf te bewapenen." ?
Moet je je als burger dan maar gewoon ten prooi laten vallen aan de roofdieren? Dat zouden de roofdieren wel willen, maar zo werkt het dus niet. Een overheid die niet in staat is haar burgers te beschermen verliest haar legitimiteit.
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien de leermeesters van Breivik mee schuldig zijn, dan mogen we de Mohammed en zijn baas Allah ook aan de schandpaal nagelen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een moslim een bloedbad aanricht hoor je nergens wat... Groot verschil imo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik jou was, zou ik eerst de hand eens in eigen boezem steken en me gaan bekommeren om de haatcitaten uit je eigen boek vooraleer je hier anderen de les komt spellen.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
De rest van je reactie heeft weinig tot niets te maken met deze discussie. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 juli 2011 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS: zou je dat huichelachtige "vrede" achterwege kunnen laten als je je tot mij richt? Alvast bedankt.
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuiver toeval dat het pamflet van Breivek zo vaak naar Wilders verwijst? Zuiver toeval dat Breivek naar Londen trok met de bedoeling Wilders te spreken? Zal wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Je zou dit kunnen vergelijken met de tovenaarsleerling in de disneyfilm. Stoere maar niet zo snuggere Wilders heeft met zijn rechtse propaganda een monster geschapen dat hij zelf niet meer de baas kan en achteraf dan maar begint te brullen 'het is een vertikte idioot'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U heeft gekozen voor een ongelukkige posting te plaatsen door Spong erbij te betrekken, waardoor de waarde van uw standpunt wat verdampt. Om te beginnen ben ik geen advocaat, maar vanuit gezond verstand lijkt het mij onverstandig, een volksjury te laten oordelen over buitenlandse gebeurtenissen rond terrorisme, politiek geweld, oorlogsmisdaden, genocide e.a. Bij dergelijke processen, zou men een jury haast een jaar op de schoolbanken moeten zetten voor een spoedcursus in pol&soc, internationale relaties, recht e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Straatcriminelen en aanverwanten.
Citaat:
Citaat:
Ik citeer even de Nederlandse minister Opstelten van Veiligheid en Justitie: Eigenlijk moet ik zeggen: in de eerste plaats door burgers zelf. Niet alleen - al is dat wel de basis - door binnen de grenzen van de rechtsstaat te blijven en zich aan de regels te houden, maar ook door weerbaar te zijn en de rechtsstaat actief te verdedigen als anderen dat niet doen. Door die anderen daarop aan te spreken. Maar ook door zichzelf te beschermen als het fout gaat en er niet vanuit te gaan dat de overheid dat wel zal doen. En: Dit kabinet wil burgers stimuleren ook op veiligheidsgebied meer zelf te doen. Bij kleine crashes zoals brand, vandalisme of auto-inbraak maar ook bij calamiteiten, rampen en crises. Mensen willen dat ook. Nederlanders onderschrijven in het algemeen dat ook zij een verantwoordelijkheid hebben als het hun eigen veiligheid betreft. En dan bedoel ik niet alleen ‘meepraten’. Het gaat vooral ook om ‘zelf doen’. Ieder mens wil immers zijn eigen lijf en leden, have en goed beschermen. http://www.rijksoverheid.nl/document...ertrouwen.html Roept de Nederlandse minister nu op tot geweld?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In een topic over Sharia4Belgium begon u de boel te vergoelijken door de vergelijking te trekken met..... het mesje van het Vlaams Belang waar je nog geen appel mee kan schillen. U bent een schoolvoorbeeld van de taqiyya. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie beschermt ons tegen de Breviks, tegen de Vandervlis, de Vantemsches, tegen de Wilders, de Dewinters, de Le Pens? Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2011 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |