![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige praktische oplossing (vermits het andere toch niet realiseerbaar is) is deze van het hierboven vermelde verzekeringsprincipe . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dan ook geen enkele reden om dit artikel af te doen als onwaar. Dit artikel is een schreeuw van mensen die machteloos staan t.o.v. deze situatie. Als het uw gemoed kan sussen, mag u van mij gerust geloven dat dit een complot is van een duistere orde die geld krijgt van het Vlaams Belang. En vergeet niet, het Vlaams Belang is de partij die steekwapens verdeeld onder de bevolking. ![]() Misschien wel om moslims mee aan te vallen? We moeten dringend die partij eens controleren, denk ik. Citaat:
Je past dezelfde onzin toe, namelijk alles wat niet in uw kraam past afdoen als een leugen. Citaat:
Je bent ook een "gematigde" moslima. Moet ik je nu ook al in herinnering brengen waar je voor staat? Citaat:
De islam zal ik nooit als een deel van onze samenleving zien. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 juli 2011 om 21:38. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, niet iedereen mag zomaar een beveiligingscamera ophangen waar hij wil.
Jij mag bijvoorbeeld niet zomaar een camera ophangen in een station. Citaat:
Het probleem is niet onze multiculturele samenleving, het echte probleem binnen onze samenleving is het Vlaams Belang, volgens mensen met uw overtuiging dan toch. De waarheid toont echter andere dingen. Citaat:
Citaat:
De waarnemer van deze crimineeltjes gaat toch niet zomaar uit zijn nek lullen dat het moslims zijn? Met welk doel? Dan toch een complot? Er zal in de wagen van die boeven een bidmatje of een koran liggen. Citaat:
Wel, je vroeg mij om te zeggen wat jouw ideologie is. Citaat:
Het probleem ligt bij mij en andere mensen die deze criminaliteit durven aankaarten. Wij zouden beter zwijgen en de geïmporteerde criminaliteit als een verrijking zien voor onze samenleving. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oppakken, opsluiten tot ze zeggen waar ze vandaan komen en vervolgens ter plaatse gaan afleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit is België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze leugenachtige draad mag nu wel gesloten worden. Prettige avond verder. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 juli 2011 om 22:14. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om van het gezeur af te zijn zal ik maar zeggen dat het geen moslims zijn. Er is toch geen hond die me gelooft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een rare topictitel. Ik dacht dat men alle Dieven in een Antwerps station wou stoppen (en dan het station opblazen?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal niet helpen. Citaat:
Jij past dezelfde tactiek toe als je linkse vrienden. Alles wat niet in het kraam past afdoen als een leugen. We moeten daar niet dieper op ingaan. Citaat:
Citaat:
![]() Gaan we persoonlijk worden? Ik zie niet in waarom het incorrect is, dus mail ze maar zelf. Citaat:
Citaat:
Geïmporteerde criminaliteit is een probleem van de gehele samenleving. Deze draad moet helemaal niet gesloten worden. Hier heerst nog altijd het vrije woord. Ik weet dat dat in de islam anders is. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.clint.be/actua/binnenland/stop-moslim-dieven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent dus even erg ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag meteen dat 't Finnen waren...alhoewel, er kan ook 'n enkele Noor bij gezeten hebben, tegenwoordig weet je maar nooit...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Een oplossing ? Doodgewoon Afrikanen en Noordafrikanen verbieden op ons grondgebied aanwezig te zijn, behalve enkele uitzonderingen voorzien van speciale en in de tijd beperkte vergunningen...Voor te beginnen kunnen we al degenen die hier een strafblad hebben, of op heterdaad betrapt worden definitief buitenzetten. De E.U.uit bedoel ik hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Nvm!!
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 1 augustus 2011 om 06:16. |
![]() |
![]() |