![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]()
#44 |
Banneling
|
![]() Omdat daar niets verkeerd gebeurde vanwege de overheid. De terroristen zaten binnen en staken de boel zelf in brand. Ze waren geen verlies voor de menshed.
![]() Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 5 augustus 2011 om 17:49. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2:55
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw hoogdravende manier van posten boeit me voor geen meter. Ik merk dat Khadaffi nog steedsde massa achter hem heeft staan, en ik zie dat het zootje ongeregeld dat zich rebel noemt ook onderling begint te vechten. Voorts zie ik Khadaffi geen vreedzame betogers doden, maar zwaargewapende opstandelingen. Dat die nuance u ontgaat terwijl u vrolijk neerbuigende smileys aan uw waardeloze postings toevoegt verwondert me hoegenaamd niet. Dat die collateral damage "EXTREEM" beperkt is laat ik voor uw rekening. Het accentueert enkel nog sterker dat u tot het soort schofterige volk behoort dat vrolijk vanachter zijn PC eens gaat uitleggen hoe het er volgens zijn wanen in de wereld aan toe gaat. Quantité négligeable dus, met een heel kleine "q".
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In de Islam heb je wel verschillende stromingen, namelijk Sjieten en Soennieten zoals in het Christendom Protestanten, Katholieken en Orthodoxe kerk heeft. Alavieten zijn zeg maar een soort van verlichte christenen. Ze zijn een bepaalde groep mensen die zeggen dat ze het Islam naleven en integendeel het niet doen. Die laten en nemen van de echte godsdienst wat ze willen en maken een nieuwe.. Alavieten vasten (Ramadan) niet, bidden niet 5x/dag (denk 1x/week),etc. Ik vind het hilarisch van mensen die over een bepaald onderwerp niets of niet veel weten snel es naar wiki of google gaan, wat lezen en terugkomen alsof men het beter weet. Je kunt wel op het internet gegevens terugvinden maar die zijn niet altijd 100%. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rosso : 5 augustus 2011 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé Rosso, waar ik ook zoek op internet staat ie als moslim aangeduid, maar op links kunnen we niet vertrouwen.
Bedankt voor de info, en best dat ik tenminste nog op jouw kan vertrouwen. Komaan zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het ooit bewezen dat de bijna 100 doden iets verkeerds hebben gedaan? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En geen verlies voor de mensheid? Tja, lieve Jodenvriend, dat moet jij vooral zeggen over anderen. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die sekte was een bende gekken. Gij moogt daar gerust mee sympathseren. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U zou een goede Planner zijn. U zou niemand laten afwijken van het Grote Plan.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Gij moogt ook sympathiseren met die bende gekken. Voel ik mij heel goed bij.
|
![]() |