![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() allé vent toch, niet dat ik zo warm loop voor godsdienst, onaangepast gedrag van mensen die met een vreemd accent praten, die een vreemde klederdracht hebben enz...
maar het onfantsoenlijk gedragen is niet een gepattenteerd gedrag van de "alien" (lacht niet in de VS werden lange tijd mensen die geen Amerikaan waren een Alien genoemd, ik vraag me af of die allemaal het telefoon nummer hadden van Mulder & Scully...) enfin heel wat senioren met het verimpelde platte kaas velleke lijken ook een speciale stoel of bank gekocht te hebben op "hun" bus of tram. Dus als de topic starter wou bewijzen dat ongepast gedrag enkel een verdienste is van mensen met een vreemd accent...tut...tut...tut |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |