![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() je denkt toch niet écht dat er met 8 partijen over de gehele breedte van het spectrum daadwerkelijk een regering gevormd kan worden. dat zou volgens mij een unicum in de wereld zijn. Maar ja, jullie zijn tot alles in staat, dat blijkt wel.
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tsja... het gaat in feite nu niet om een echt hecht beleid... Het gaat om de N-VA in een cordon te krijgen... ![]() Als men er in slaagt een regering te vormen... is het cordon een feit... En dat wordt de N-VA uit de Vlaamse regering gekiepert (of verplicht zelf te gaan)... En zullen ze - zolang dit land blijft bestaan - nooit nog in een regering komen... En Albert kijkt toe... en ziet dat het goed is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 8 augustus 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zegt “met de meul” in het manillen heeft ofwel - bijna alle grote kaarten heeft - bijna niets en rekent op zijn partner. De verkiezingen van 2007 hebben de kaarten in politiek België geschud, die in 2010 grondig geschud. Momenteel zitten er nu 8 partijen aan tafel. Er is geen troef maken mogelijk. Geen links of rechtsbeleid. Di Rupo heeft geen andere keuze dan “met de meul” gaan. Want hij ontbreekt belangrijke kaarten ( NVA) in zijn spel die de kiezer heeft bepaald. De kiezer heeft uiteraard ook bepaald dat de PS grote kaarten kreeg. Het is nog onzeker of Di Rupo het kaartspel zal kunnen spelen met de Cd&V. Die partij is nog steeds aan het bekijken of ze meekaarten. Als dat niet lukt, dan gaat Di Rupo “met de meul” met enkele “boeren, zotten” en partijen van 7,8 of 9 % . En we weten allemaal, bij verlies in de “meul” telt de score dubbel. Di Rupo rekent op anderen, want hij vist al op het geld van de Vlaamse regering om zijn vel te redden
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 8 augustus 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn excuses, ik probeer nog steeds het vlaams-nationalistische jargon te doorgronden dat op dit forum gebezigd wordt. Blijkbaar gaat dit mij, en ook u, nog niet zo goed af. Ik meende dat "parasitaire sossen uit het Zuiden" voor de PS staat en omgeeerd dat "niet-parasitaire sossen uit het Zuiden" voor de MR, CdH, Ecolo staat. Vandaar dat als de PS vlaams geld doorsluist naar MR, CdH, Ecolo en tutti quanti, de PS op ons respect zou moeten kunnen rekenen voor zoveel onbaatzuchtigheid en zelfopoffering. Toegegeven, het vlaams-nationalistische discours vergt wat gewenning en enige mentale scherpheid. Wat dit laatste betreft, begrijp ik nog steeds niet hoe u erbij komt dat als de PS vlaams geld doorsluist naar MR, Ecolo, etc er geen miljarden transfers zouden bestaan, noch waarom hierdoor het door u verafgoode vlaanderen niet bestaan zou. Dat Vlaams geld moet toch ergens vandaan komen? Het meest voor de hand liggende is dat vlaams geld uit het u zo dierbare vlaanderen komt. Afijn, u verduidelijkt me dat wel bij gelegenheid. Ik heb tijd zat en ondertussen wacht ik ook even op mijne man. Hij is volledig in het zwart gekleed met een grote strooien Panama hoed. Hij is nooit op tijd, maar altijd laat. Het eerste wat mijne man je leert is dat je altijd wachten moet, dus wacht ik maar op mijne man.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 augustus 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over onnozele kiekens gesproken,hierboven woont er duidelijk eentje...
Laatst gewijzigd door Svennies : 8 augustus 2011 om 22:35. |
![]() |