![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt toch gebruikt, maar 80% kent er niets van en gebruiken het dan ook nog als ze bezopen zijn. Ze sprekenj steeds over de schadelijkheid van coke maar ze zouden eveneens de gebruikers eens beter moeten inlichten hoe ze "goede" en slechte (gevaarlijke) coke kunnen onderscheiden en hoe ze het vlug kunnen testen. De testpipetten van de politie over coke kan je in Amsterdam zo kopen en naargelang de blauwe kleur kan je de graad van zuiverheid zelf bepalen. Deze pipetten geven ook onmiddelijk aan dat er heroine in zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit eens één geweten die sla in de mixer stak en dat verkocht voor drugs. Een ander die gistpillen verkocht en nog een ander die gewoon zijn gerolde sigaretten verkocht aan 100 fr stuk. Nu cocaïne en heroïne is een andere zaak natuurlijk. Ik weet niet hoeveel keer ze het kunnen versnijden. Hoeveel kilo kunnen ze van 1 kilo maken? 't is natuurlijk een serieus financieel verschil hé...en je zou een uil moeten zijn als je dat zelf ook niet zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet ook dat je met elke gram hero die je koopt, een Afgaanse Taliban van munitie voorziet. Laatst gewijzigd door den dinges : 13 augustus 2011 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval zowel mijn generatie als jullie generatie heeft er mee te maken. Of het minder of meer is dan vroeger dat weet ik niet. Het voordeel voor jullie generatie is misschien dat veel van de junkies uit mijn generatie al dood zijn of nog steeds ergens achter tralies zitten en dat jullie ze zo niet meer zien. Maar ze waren talrijk. De meesten die ik kende die er mee te maken had zijn ofwel opgesloten (nog steeds) ofwel doorgaans met een overdosis geëindigd en een paar hebben zich een kogel door het hoofd gejaagd of misschien hebben anderen dat wel gedaan. Bijna al mijn relaties van vroeger zijn reeds dood op één of andere rare manier. En ze zaten allemaal in het super zware milieu. Nu ik zou er niet van verschieten dat ze heroïne bij de cocaïne doen. Mensen die er full time mee bezig zijn hebben meer geld dan de doorsnee kmo en een miljoen meer of minder daar liggen ze toch niet wakker van. Als je weet dat een lijfwacht al 750'000 bfr krijgt en dat ze onder de 10 miljoen al geen lijfwachten meer mee sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Klinklare onzin! De opiumproductie is in het door de yanks "bevrijd" gebied veel hoger. Daarnaast is ook de Gouden Driehoek in het Verre Oosten weer aan een opmars bezig, vooral vanuit Myanmar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet jij eigenlijk wel wat cocaïne is, of geloof je ook nog dat het om zuiver gedroogde blaadjes van de cocaplant gaat? Een filmpje over hoe cocaïne gemaakt wordt, eens goed kijken wat ze er allemaal indraaien, dus ook in uw "goede coke": Making cocaine Cocaine: how they made it Cocaïne is hoe dan ook zeer schadelijk, voor elke mens. De effecten op oa de hersenen, de hartwerking, neus,... zijn al uitvoerig bestudeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denken jullie dat Hot Marijke naar Knokke verhuisd is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139009 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() 2
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik niet gezegd, ze tolereren het in zekere mate en romen inderdaad opbrengsten ervan af. Maar de Taliban zijn in principe TEGEN papaverteelt en moedigen het zeker niet aan, wat de krijgsheren van de Noordelijke Alliantie en andere bondgenoten van de yanks in Afghanistan wel doen. De broer van president Karzai, Ahmed Wali, werd begin deze zomer vermoord en stond bekend als één van de grootste drugsbaronnen van Afghanistan. In 2001 had de Taliban de opiumproductie in Afghanistan herleid tot een fractie wat het voordien was, nog hetzelfde jaar vielen de imperialisten het land binnen... De gegevens over hoeveelheden kan je terugvinden bij de UNODC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor elk standpunt dat niet tot het domein van de exacte wetenschap behoort, zal men wel één of meerdere professoren vinden, die het daar mee eens zijn, zoals men ook wel één of meerdere professoren zal vinden, die het daar niet mee eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sterk businessmodel is dat, je coke mengen met strychnine. Dat zijn zo van die typische urban legends die maar al te graag worden rondverteld, net zoals die kul van die harddrugs die gratis worden uitgedeeld. Of zoals de weeddealer die aan de schoolpoorten de kinderen weed komen verkopen om ze daarna verslaafd te maken aan het hardere spul.
|
![]() |
![]() |