![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te beginnen is het niet Roxxy maar Boxxy. Ten tweede niks testosteron, apprecieer ik net zo goed het werk van BertDC Die gasten zijn bezig met expressie. Normale gang van zaken belanden die gasten in het RITS of iets dergelijks. Laatst gewijzigd door giserke : 15 augustus 2011 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Neeje ik ken nix van Roxxy thank God! En nu val ik terug op deze zin:
Ik trek me terug uit deze zinloze discussie Fuck Roxy, prijs die gast uit de OP Ge moogt hierin het laatste woord hebben, laat u vooral gaan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Trouwens heb je al er op gelet hoeveel grieten Bert DC achteroverdraait
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kunt ge als ge wat gitaar speelt ook.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Yo lult zo eens niet uit uw nek? Het is Boxxy, niet Roxy, en Boxxy is geen "gast"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze jongen is leuk, alleen jammer van die onnozele commentaren. Maar als ge goed kijkt ziet ge dat ze van Hollanders komen. Hollanders hebben geen gevoel voor humor, zijn azijnpissers, zijn hovaardig, en kijken neer op Belgen. Ze hebben echt een onveroorloofd gedrag. En dan zijn er van die naïeve flaminganten die denken dat Vlamingen en Hollanders samen passen. Tssss!
![]()
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel zinnen na elkaar, 'k kan da nie af
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, had ik er aan gekund, ik had hem ook al lang een lap tegen z'n oren gegeven, begeleid van het woord: zagevent.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een nicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus eigenlijk valt gij op vrouwen die een beetje mannelijke hormonen hebben?
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Dat wel, maar vergelijkt dat met die griet en wie heeft de meeste inhoud? Wie kent zijn/haar omgeving het beste?
die griet zit alleen over haarzelf bezig terwijl die gast ligt te spotten met wat zich toen afspeelde, en zijn spot toont alleen al aan hoe goe hij de actualiteit rondom hem kent. Eerlijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar eigenlijk besef ik tegelijkertijd wat een belediging dit is voor de vrouwen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 15 augustus 2011 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |