![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om U te helpen heb ik toch een het algemeen regelment der verrichtingen opgesnord (was niet simpel - ik vond het zelfs niet terug op hun internetsite ![]() http://www.argenta.be/nl/Images/Alge...cm55-15514.pdf Geef eens in de zoekopdracht 1.205 in... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste 'hit' op 1250 (niet 1205) ging over cash. Ge moet goed onnozel zijn om klant te zijn in een kantoor met zoveel nutteloos cash, om aan een verwachting van 'meer' te kunnen voldoen. Ik durf te wedden dat soortgelijke 'veiligheden' bij alle banken voorzien is. (behalve voor uitzonderlijke klanten ...) Allez, pakt dat ge een nieuwe auto gaat kopen: die garagist gaat toch geen cash aanvaarden zeker !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() die wet is er al vanaf 01 dec 2010
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/l...87850-1626.art http://www.test-aankoop.be/lenen/nie...od-s690903.htm Laatst gewijzigd door neutron : 17 augustus 2011 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't is maar een tip: niet tekenen. En van ING kreeg ik vanmorgen een codemachientje in de brievenbus.Ik mag ook een kaartje gaan halen in hun kantoor. Probleempje: ik liquideerde die rekening een jaar geleden. Probleempje voor ING dus . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Mevr.Pin en Puk zat onlangs bij de Notaris om een huis te verkopen en de koper moest voor een bepaalde datum een voorschot overmaken van 18.000€
Wisten jullie dat je vanaf 17.000€ je moet verantwoorden vanwaar dat geld komt ???? Dus je kan niet zomaar contant een auto gaan kopen - De garagehouder heeft de plicht je te vragen vanwaar en hoe je aan dat geld komt. Dit zou een nieuwe rfegel zijn tegen de witwas praktijken Nogmaals het is vanaf 17.000€ Waar gaan we naartoe ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() ik heb dat ook gehad en ook getekend want ik wil soms in het rood kunnen gaan.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- aankoop nieuwe auto ongeveer zeven jaar terug; garagist had op voorhand gezegd dat hij alleen een bankcheque aanvaard. Niks geen probleem. - enkele internationale overschrijvingen naar een Europees niet-€-land - deze maand nog: voor een nieuwe auto, met overname oude, moest ik nog iets meer dan 25.000 € afdokken. Simpel per overschrijving op twee dagen. Ik ga de naam van de bankinstelling niet meer vernoemen, want ik heb er geen belang bij om reclame voor hen te maken (in tegenstelling tot de banken die staatsteun nodig hadden: van hen moet ik nooit ofte nooit nog één eurocent te geven of te krijgen hebben), maar met de instelling waar ik nu klant van ben sedert meer dan tien jaar, heb ik geen klachten die zouden maken dat ik zou veranderen. Integendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef U maar de raad kennis te nemen van de algemene voorwaarden... En met het 'ontlasten' bedoel ik natuurlijk niet de normale transacties (betaling leverancier enz.)... maar het 'dringend' kunnen beschikken over cash... ingeval van een dreigende 'crash'... En de rating van BBB wordt natuurlijk maar gegeven om te zwanzen... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 20 augustus 2011 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |