![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu zo'n toestand is typisch Orwell: regels voor de kleine man, en niet voor de top.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 september 2011 om 09:50. |
|
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het is alsof je het onrechtvaardig vind dat degenen die met dure auto's minder moeten betalen van voor hun diesel dan voor benzine.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo ongeveer iedereen in onze straat heeft een bootje, meestal iets groter dan dat van de rovers van Laeken. Eén bewoner was gisteren thuis, de rest zit nogal vaak aan de Cloot Azuur of verder .., en die toonde me zijn factuurken. (ikzelf heb teveel last van zeeziekte, dus geen jacht. Zelfs geen plastieken roeibootje. Wel een reddingsvest, want ik kan niet zwemmen.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Stond op naam van zijn voormalige kuisvrouw, met wie hij een kind heeft, dat hij WEL erkend heeft ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
qed. Je vindt geen vb van iemand met dergelijke yacht die de BTW zelf betaald heeft.
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vreemdeling
|
Je antwoordt opnieuw naast de vraag.
De 2 aangeboden yachten op http://www.yachtworld.com/boats/category/type/Technema zijn tax paid en dus moet de huidige/één van de vorige eigenaren BTW betaald hebben. Natuurlijk zal de volgende eigenaar geen BTW betalen want het schip is al 'tax paid'!!! Maar dit doet niet ter zake. Ik wil weten hoe de ALPA gefinancierd wordt: welk deel via dotatie/welk deel via Defensie/reden van niet betaling BTW.
Facebook : De Vlaamse Lente Laatst gewijzigd door De Vlaamse Lente : 3 september 2011 om 19:19. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben niet met jouw teelballen aan het spelen.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hij heeft het al moeilijk genoeg zo!