![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, wss heb je gelijk. Maar dat van die bloempotten heb ik ooit gelezen. Weet wel niet meer waar. Is een tijd geleden al. Maar echt waar; moest ik of mijn kinderen ooit verkleumen van de kou, ik zou dat wel uitproberen hoor. Ik denk toch wel dat die verhitte bloempotten nog een hele tijd warmte afgeven. Kan toch niet anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Exercise; get in shape. 20 minutes of vigorous exercise can warm you up and keep you warm well after the exercise session. And your healthy body is generally more tolerant of the cold."
Dansen! ![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral stoppen met zagen en meer drinken
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mijn moeder zei hetzelfde. Maar of ze heeft het verkeerd verwoord, of ik heb het verkeerd verstaan (was via telefoon) ... hoe zij het uitlegde was: theelichtje met een bloempot erover, wat bij mij betekent: kaarsje gaat uit wegens zuurstofgebrek. Ik zag er dus geen graten in. Maar zo uitgelegd ... ![]() Moeders ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Het klopt dat ik niet zo bestand tegen koude ben, maar in een t-shirt met deze temperaturen. Bij de gedachte alleen al val ik bijna in zwijm. Ik weet niet goed hoe ik me hier zodadelijk moet gaan omkleden. ![]() Citaat:
![]() Ik ben blond, maar dat andere is helaas andere koek. Maar mijn vriendje gaat dat niet zo tof vinden (zit momenteel te ver om af te komen en kan niet ook ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 augustus 2011 om 21:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Je toont je hier van een kant waarvan ik niet wist dat je die had. ![]() Ik ga morgen even langs de kringloop om te kijken (er zouden er twee binnenkomen die volgens hun makkelijk draagbaar waren). Als dat misloopt ga ik het via die weg proberen! ![]() Citaat:
![]() (grote venster aan korte zijde, die veel korter is dan de lange zijde waardoor maar een klein deeltje verwarmd wordt (door de zon). Het lijkt alsof de nachttemperatuur hier is blijven hangen, m.u.v. rond de middag. Maar tegen 15u werd het hier al pokkekoud. Zelfs tijdens de koude winter heb ik het binnenskamers nooit zo koud gehad (maar toen woonde ik niet hier dus ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 augustus 2011 om 21:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een extra laag kleding en ik kan niet meer ademen denk ik. :-/ (Dat lost het probleem natuurlijk ook op.) Dat is warmer dan hier denk ik. Volgens mijn natuurlijke thermostaat is/was het hier zo'n 10°C...
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() @ Trixi: ik heb hier geen bloempot, maar dat breng ik morgen zeker mee uit de kring. Wie weet. Inderdaad, het proberen waard, zeker als kiekenvel het alternatief is. (Echt, ik stond op het punt van huilen van de koude en radeloosheid ... Wat ik uiteindelijk heb gedaan is mijn waterkoker gepakt en deze laten koken met het deksel open ... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Kan een kersenpitkussen de temperatuur laten stijgen? En bakstenen heb ik hier rond mij. Het helpt niet. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga naar een sauna. Pik een paar keien. Stook een vuurke ergens (buiten). Keien in het vuur. Keien heet. Keien naar kot. Kot heet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te duur.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge er geen pikken van iemand? Zo'n vuurke.
Een terras verwarming van een café is te zwaar, maar warmen doet het wel. Die krengen gebruiken we elk jaar voor onze winter barbecue.