![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
inlijven, ik lijf in, wij lijven in wijden, gewijde aarde ik vermoed dat u de inburgeringsproeven niet met een voldoende hebt afgesloten
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Die maken gewoon gebruik van de openbare Nederlandse regelneverij. In Amsterdam mag niks meer gebouwd worden waar automobilisten heengetrokken worden wegens ... bijkomende luchtverontreiniging. Hallo !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik schaam mij een beetje.... ![]() Ik zal mijn leven beteren, door voortaan de automatische spellingscontrole er over heen gooien..... ![]() Misschien mag ik hier dan wel blijven wonen???.... ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Dat heeft niet zozeer met Nederlandse regelneverij te maken, maar veel eerder met de bedilzucht van degenen die al decennia lang de plak in Amsterdam zwaaien; de rooien en de groenen.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() en dan verwijt men mij dat ik niet te beste maatjes ben met die Noord-Hollandse sjaggerijners. En geloof me : ik werk dagelijks met Nederlanders ten zuiden van de Moerdijk en dat verloopt in de hartelijkste vriendschap ! Maar het volk van daarboven is niet meer aan mij besteed. Ik heb ze voldoende leren kennen. Al zijn er uiteraard positieve uitzonderingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat mij nogal eens steekt, is de arrogantie en hoogmoed van veel Amsterdammers, en als Zuid-Hollander kost het mij altijd veel energie om maar niet kwaad te worden om het gedrag en de houding van de mensen daar. Ik woon trouwens zelf in "Rotjeknor".
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 4 september 2011 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben van oordeel dat Nederlandstaligen uit de Nederlandse Taalunie niets te maken zouden moeten hebben met deze betutteling. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de reden van deze draad onderschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de "Ollanders" had hij geen enkel probleem, maar de "Hollanders" kon hij missen als kiespijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Noord-Hollanders .... NEEN ! In het verre Oosten heetten ze trouwens "Red Haired Barbarians". Kan ik volledig inkomen. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 4 september 2011 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() 't Was wel een Limburger en geen Vlaming die Nederlander wou worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zelfs de meest vanzelfsprekende fusies kunnen ontaarden in een ordinair straatgevecht! Het is niet voor niets dat veel mensen vlak voor en na een fusie vertrekken naar een ander bedrijf. Op het ogenblik is in Italië voorgesteld om de piepkleine gemeenten te laten fuseren En ook nu weer een enorme hoop commotie en emotie..... En een fusie tussen twee landen is nog emotioneler en nog veel moeilijker! Misschien is het beter om het maar zo te laten.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 4 september 2011 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|