![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De versen spreken overigens voor zichzelf. Lees maar als je durft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Die van Circe gaat op 40 velletjes A4, beweert ze toch. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 september 2011 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Nee, die gaan ervan uit dat ze representatief zijn voor alle Vlamingen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 september 2011 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() De mening en interpretatie van 20 rechtse xenofoben tegenover dat van 12,000 moslims... M.a.w., die link dat je gaf (en ik heb daadwerkelijk de inhoud gelezen) was weer zo'n poging tot zwartmakerij door middel van versjes verkeerd te interpreteren, en heeft dus een hoog Cool story bro-gehalte
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 27 september 2011 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan is er aan die hele koran niets te interpreteren. De koran is volgens de islamitische doctrine namelijk het rechtstreekse woord van allah, van en voor alle tijden en daar dient niet aan getornd te worden op straffe van de bekende islamitische gruwelen. Wat er in de koran staat, dient volgens de gebruiksaanwijzing, die dus volgens de gelovigen van allah himself afkomstig is, letterlijk te worden genomen en opgevolgd.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=filosoof;5714591(Die van Circe gaat op 40 velletjes A4, beweert ze toch.
![]() Dat hou je inderdaad ongeveer over als je er alle oproepen tot geweld, vervolging en moord uit hebt verwijderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'Rechtse puntzakken' doen nu exact hetzelfde met een vreemde religie wat 'linkse puntzakken' afgelopen eeuw met onze eigen religie gedaan hebben. Vroeger was het politiek correct om de invloed van religie op de samenleving zoveel mogelijk beperkt te zien, nu is het blijkbaar politiek correct om religie een zo ruim mogelijke rol te laten spelen in de samenleving, zelfs al betekent dit op sommige vlakken een manifeste achteruitgang (bv op het vlak van holebirechten en onderwijs). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nee, ik ben geen anti-marxmannetje, en dat zou u moeten weten moest u eens wat meer reacties van mij lezen, of tenminste je in het vervolg niet blindelings bemoeien met een discussie over iets waar jij net de bal misslaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oproepen tot haat tegenover alles wat anders is in een 'heilig' boek beschouwt u als 'versjes die verkeerd geïnterpreteerd worden'. Godsdiensten die duidelijk het verschil maken tussen 'wij' en 'zij', tussen 'uitverkoren' en 'verworpen', beschouwt u als onaantastbaar en vrij van alle kritiek tenzij men wil beschouwd worden als 'rechts' en alle negatieve connotatie die u daar wellicht aan verbindt? Marx had terechte kritiek op godsdienst daar het de mens vervreemdt van zijn essentie en apatisch maakt (hersenloze slaven zo u wil). Aangezien u elke kritiek op godsdienst in deze draad afdoet als komend van 'rechtse puntzakken', is Marx volgens u een 'rechtse puntzak'? Wat u ook in uw andere reacties mag gezegd hebben, ofwel hebt u zich vergist in uw stellingen in deze draad (te ongenuanceerd misschien) ofwel bent u anti-Marx ofwel bent u een hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 28 september 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Indien dit inderdaad niet sarcastisch bedoeld is, bent u een groot mens en neem ik mijn hoed af voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Neen, ik bedoelde dit inderdaad niet sarcastisch. Ik ben de jongste forummer (denk ik) hier(14 jaar), en heb erg veel te leren zo te zien. In deze discussie heb ik al zelf iets bijgeleerd, namelijk dat ik in principe religie niet moet verdedigen.
|
![]() |
![]() |