![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u vertellen waarom Groen hypocriet is. A+B=C Groen is tegen A en voor B. Uiteindelijk zeggen ze C en zwijgen ze in alle talen over B als het er op aan komt. Groen is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Groen! is een partij zonder bochten. Eerst stemt men mee met de verdwijning van Doel, wanneer men uit de regering gebojoerd wordt gaat Mie Vogels betogen tegen het verdwijnen van Doel. Maar bochten no way
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 13 september 2011 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() [quote]Ik zal de vraag eens zoeken, ge moet ze niet citeren
Citaat:
Word liever specifiek. Zoals met Mieke vogels en Doel. Ik zou het haar eens moeten vragen... En voor de rest: Politiek ik de kunst van het haalbare en dus van de compromissen. Je kan dat hypocriet noemen ja. Iedereen is hypocriet in de politiek in die zin. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 september 2011 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Op zich is er niet eens iets mis met bochten. Alleen zie ik de bocht niet in wat Pira te vertellen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dat moet verschieten zijn als iemand uw stropoppen zomaar verkl**t.
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mooie uitspraken op dit gebied zijn: Wij kunnen dit wel bijtreden. Al is het niet wat we zelf in gedachten hadden, maar we kunnen het goedkeuren. We keuren het wel goed, maar we verwachten wel dat we er in de commissie nog over verder praten. En dit zijn niet alleen groene uitspraken. N-VA kent die uitspraken sedert het kartel al net zo goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast neemt het conservatisme van Groen! (alles moet in België behouden blijven zoals het nu bestaat) zelfs nog grotere hypocriete vormen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik u nu echt moet gaan uitleggen dat wat Pira nu verkondigt hetzelfde is als wat het VB verkondigde begin jaren '90 dan vraag ik mij echt wel af wat u met uw uiterst beperkte (voor)kennis op dit forum uitvreet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
liegt wimpeus dan hier?: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Het forum zit vol met trollen, schelders, forumidioten, seriële bully's en halve en hele al of niet gedrogeerde gekken, zelfverklaarde goden, er is zelfs een obsessionele waanlijder die van alle witten zwarten maakt en daarvoor de vrije teugel krijgt. Voorkennis eisen is dus een beetje sterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat het VB al jarenlang een strenger immigratiebeleid eist? Dat het VB hiervoor al jarenlang zwaar wordt veroordeeld door Groen! ? Dat Pira nu ook een strenger immigratiebeleid eist? Dat dit hypocriet is? Nogmaals, als u echt vindt dat deze stellingen op los zand staan en nog hard dienen gemaakt te worden dan kunnen we best stoppen met een discussieforum daar sommigen er blijkbaar een simpele sport van willen maken door zelfs het bestaan van de zon te ontkennen (tenzij dat hard gemaakt wordt natuurlijk). Maar goed, ik heb u ondertussen ook al begrepen al kan ik dat, spijtig genoeg, ook weer niet hard maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pira is niet bijgesteld in mijn richting, Pira is bijgesteld door de realiteit. Als dit betekent dat bepaalde politici zich nu voortaan meer laten leiden door de realiteit en minder door hun partij die blijkbaar ofwel altijd 'links' ofwel altijd 'rechts' moet denken, kan ik dat alleen maar toejuichen. Het hypocriete ligt er echter in dat sommigen op dit forum blijkbaar zelfs wensen te ontkennen dat Pira is bijgedraaid door een realiteit die door diezelfden wordt ontkend omdat ze op een forum met woorden niet 'hard te maken is'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pira in GVA: “We moeten streng toezien op misbruiken", zegt Pira. "Meer integratieplichten, verplichte taallessen, strengere normen voor gezinshereniging: ik heb er geen probleem mee. Ook niet met een strenger uitwijzingsbeleid, want uitwijzing is het sluitstuk en dat moet er goed uitzien.” Moet ik u nu werkelijk uitleggen dat de slogan de VB-manier (voor simpele geesten) is om net hetzelfde te zeggen als Pira? |
|
![]() |
![]() |