![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer zal de N-VA uit elkaar zijn gebarsten ? | |||
September 2011 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
October 2011 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor 31.12.2011 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Voor de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen 2012. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 71,43% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Niet alleen van dat ja-knikken.. met haar pijpmond heeft ze ook veel "onderhandelingen" gedaan, letterlijk en figuurlijk (onder de tafel) mijn gedacht!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We kunnen nog wel veel politieke partijen doen uiteenvallen; "splitsen" is bepaald een vlaamse volkssport.. Je kan bv; de LDD zien als een afsplitsing van de Open VLD, Rood+
is dan weer een afsplitsing van de sp.a.. RAL, SAP, LSP, PVDA zijn zovele kleine linkertjes die nooit ofte nimmereen eenheid zullen (kunnen) vormen... FDF is een zuiver brussels fenomeen, misschien wordt het Vlaams Blok wel een zuiver antwerps fenomeen ? Onze beide belgische "grootsteden" denken in ieder geval dat ze een wereld op zich vormen... De NV-A loopt inderdaad ook een "splitsingsrisiko" de beweging van Vlaams Blokmilitanten en kiezers naar deze partij gezamelijk met zowat de gehele conservatieve CD&V vleugel maakt dat deze partij ook diverse strekkingen herbergd... In welke Europarlementsfractie zit de N-Va nu ook alweer ? De "groenen en regionalisten ?" het is sedert de laatste verkiezingen inderdaad een partij met vele gezichten (zoals het overigens een echte "volkspartij" betaamd)
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() Ik maak mij zorgen over wat de gemiddelde man van de straat begrijpt onder het 'splitsen' van BHV want het is nooit gebeurt. Maar om nu te zeggen dat N-VA barst vind ik onrealistisch. cdv,vld,spa hebben meer bedreigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik denk dat het eerder omgekeerd zal zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het recycleren van ouwe rommel uit het archief begint echt ergerlijke proporties aan te nemen... Triestig.
Laatst gewijzigd door peter1962 : 17 september 2012 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De vraag is eigenlijk de volgende, "wanneer barst Belgie" ? Oei heb ik nu gevloekt ? Zal ik nu eeuwig branden in de hel ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is wanneer. Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 september 2012 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt toch la Belgique? Mag ik hopen ...
![]()