![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omdat ik goesting heb .
Mijn vriendin zei , stop met zagen over die elektriekenkeurder en uit pure frustratie heb ik mijn colére op internet gezet . Voila .
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is plezanter als frustraties uiten op internet. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En degelijke electriciteit zit in de nutsvoorzieningen die een huurder moet aanbieden vooraleer hij mag verhuren. Ik hoop dat er geen aarding aanwezig is en dan kan JIJ voor alles opdraaien. Hoe redeneer jij nu man ? Jij spreekt over een Pipo die je al 20 jaar kent en hem daar laat wonen in een herbarmelijke staat op gebied van electriciteit ( brandgevaar,kans op elektrocutie ) Als slot telt maar 1 ding voor jou en dat is geld Zwijg dan over die sukkelaar welke je nooit een proces aan je been heeft gelapt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Een keuring van de huishoudelijke elektrische installatie is verplicht bij:
1. verkoop van een woning of appartement met een elektrische installatie van vòòr 1 oktober 1981 2. de aansluiting van : · een nieuwe installatie · een uitbreiding van installaties · een belangrijke aanpassing van installaties · een tijdelijke installatie (bv. Werfkasten) 3. ieder verzoek tot verzwaring van de aansluiting 4. Om de 25 jaar Alles wat hier besproken is, is ook terug te vinden op de volgende locatie : Elektrische keuring verkoop . |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Keuring is verplicht bij verkoop. Van een gedegen keurder krijg je een volledig verslag met plan en te verbeteren of te vervangen onderdelen. De verkoper is echter niet verplicht iets met dit verslag te doen. De koper wel. Ben je in staat het zelf te doen mag je dat rustig zelf doen, want je krijgt er 18 maanden voor. Kan je het niet zelf, laat je het door iemand doen die het wel kan. Zwart of wit. Je kan altijd zeggen dat je het zelf gedaan hebt. Na 18 maanden krijg je de vraag of je installatie in orde is en wanneer de keurder zich bij je kan aanmelden. Dan heb je nog 6 maanden om het uit te stellen, als je het niet hersteld hebt. Pas daarna gaan de poppen aan het dansen. Maar zoals ik zei, als je huis verkocht is zijn dat problemen voor de koper. En nee, de prijzen verschillen al naargelang de keuring firma die je vraagt en naargelang de tijdsduur, die nodig is om je installatie te keuren. Net zoals bij eventuele herstelling kan je dus beter even offertes aanvragen bij verschillende firma's. Er zijn zelfs gedegen firma's die al je keuringen, gas, mazout tank, elektriciteit en water in een maal uitvoeren, wat ook in prijs een verschil maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
achter +/- 120 keuringen meen ik wel te mogen spreken over enige expertise
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 26 november 2011 om 07:36. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Individuele problemen horen hier niet thuis. Probeer uw gezaag eens te verkopen bij seniorennet doen ze niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
@ Pajoske & The Syndrome & wie-weet-nog: ipv met woorden als 'mongool' en 'MOET' te lopen goochelen. Een kort huiswerkje levert volgende info op. Terug te vinden in het Belgische Staatsblad. Zoek maar op. Koninklijk Besluit dd 25 juni 2008, gepubliceerd op 30/06/2008 in BS mbt AREI art276 & art276bis gaande over keuringen van elektrische installaties bij verkoop van een wooneenheid. Never argue with an ....... je kent de rest zeker wel...... Waarom zitten fora altijd vol met mensen die de wijsheid in pacht hebben? Ongelooflijke desinformatie veroorzaakt dat. Iets niet 100% zeker weten en daar eerlijk in zijn, is absoluut geen schande hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
En ik betwijfel je kunde nergens. Wat ik wel weet is, dat jij praat over jouw prijs en dat die verschilt van firma tot firma. Het is dat ik nu geen keuring nodig heb, want anders stond je aan die prijs bij mij te keuren. ![]() |
|
![]() |
![]() |