![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat het BHV akkoord bestendigd wordt dan is er een obstakel minder voor de ratificatie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alles bij banken die door de Nederlands, Duitse etc. overheden gegarandeerd worden is een goed begin Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 september 2011 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft sinds dien... euhm... euhm... BHV gesplitst misschien?
![]() |
![]() |
#49 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik daarom voorstander ben van het nu bereikte akkoord. Uiteindelijk verliest Vlaanderen de voogdij over 6 gemeenten. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is niets dat de Limburgers verbiedt van met een eigen Christen-democratische lijst op te komen (als voorbeeld) zoals de CSU in Beieren. Als die mee in de regering zit, hoor jij in Duitsland dat verwijt? Ik niet, maar misschien heb ik iets gemist. Bovendien is er geen enkele, maar dan ook geen enkele wettelijke regel die zegt dat er geen partijen mogen bestaan die opkomen in heel het land. Het probleem is niet de kieskring, maar de partijenstructuur die eerder confederaal is. En aangezien er vrijheid van vereniging is, ga je daar niet veel aan veranderen |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wie hier de leugenaar is. |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij zat erbij en keek ernaar. wWel een groot bakkes achteraf! Een nul voor inzet! All vansinds hij er de stekker uitgetrokken heeft! De peuter van de buren heeft ondertussen al veel meer gepresteerd! Het enigste wat de De Crookes kunnen is de hielen van de bende van Laeken likken! ![]()
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de Croo de stekker er niet had uitgetrokken hadden de franstalige ministers in het federale parlement dit wel gedaan. Iedereen met ietwat gezond verstand weet dat een splitsing zonder compensaties onmogelijk is. Dit heeft zelfs jou opperhoofd alsook mister 5 minuten politieke moed tot zijn schande moeten toegegeven. Laatst gewijzigd door speurneus : 17 september 2011 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'We zullen niet alles binnenhalen dat we willen. Dat weten we. Maar er is geen ander alternatief dan onderhandelen. En hoe moeilijk ook: dat lukt. Dat heeft BHV onomstotelijk aangetoond.' Somers is zelf intellectueel oneerlijk want hij vergeet te zeggen dat zijn voorzitter in 2010 de onderhandelingen opblies en de regering liet vallen... omdat onderhandelen met de Franstaligen zinloos was... --------------------------------------- En het - voorlopig - BHV-akkoord heeft men slechts kunnen realiseren dankzij de enorm druk om de N-VA er af te kunnen rijden... Of dacht U dat Gennez, Van Besien en uw Alexandertje veel hebben bijgedragen? ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 17 september 2011 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent blijkbaar sterk gelovig dat Wallonië gaat herstellen. Ik hoop het maar ik geloof het niet. In tegenstelling tot wat u denkt heb ik geen voordeel met dat economisch kerkhof in het Zuiden. Ik wens daar een herstel en betaal err ook genoeg voor. Er zijn landen die een communistisch regime achter de rug hebben en die er heel slecht voor stonden en die nu economisch sterker staan dan Wallonië. |
|||
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door matthias999 : 17 september 2011 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"la communauté metropolitaine reste a ce stade surtout symbolique" is toch hetzelfde als zeggen dat het een lege doos is. |
|
![]() |