![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al gekeken hoe het er bij het VB aan toe gaat ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Meer uitleg hoef ik hierbij niet te geven ...
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hun vorig mandaat wordt doroiemand anders van dezelfde partij ingevuld, waar zit het probleem hem dan. Zie het als promotie. Als je baas je de kans geeft promotie te maken zeg je toch ook niet ja maar ik heb vorig jaar voor deze job gekozen, dus blijf ik deze ook uitoefenen. Dat is meer iets voor communisten, dioe blijven graag ter plaatse trappelen. Een mandaat NIET opnemen is puur bedrog! Het heeft de indruk dat er géén vertrouwen is in de kandidaat die WEL het mandaat zal opnemen. Zo van... hij krijgt de job, ventje, maar 'k zal ik je solicitatiegesprek gaan doen. Begrijp je? Op meerdere lijsten staan is mi. ook géén probleem, zolang je maar één van de beoogde mandaten ook opneemt. Deze waar je de in vergelijking de meeste stemmen op binnenhaalt. Dat noemt op meerdere paarden tegelijk gokken. Soms wordt er toch echt over pietluttigheden gediscusiëerd, zeg! Dat ze verdomme een wet opstellen dat dergelijke richtlijnen voor ééns en voor altijd vastlegt. Kan op een halfuur tijd. Maar ja, met de kiesdrempel hebben ze ook hun (groen) gat verbrandt, hé. Ze zullen wel 412 keer nadenken in het vervolg.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, maar géén enkel zinnige!
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() natuurlijk gaat Geert zetelen.
wen ook vera dua, de gucht, frank vanhecke plegen kiezersbedrog in dat geval, met het verschil dat de regeringspartijen hun zetel niet opnemen; en bourgeois en dua wel (dua kan moeilijk anders ![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1. De macht van de koning is spijtig genoeg wel bestaande. ![]() De overspelige hypocriet heeft een sociale voorbeeldfunctie voor bepaalde burgers. Hij steld nog steeds de formateur aan. Kan altijd een regeringscrisis teweeg brengen wanneer hij geruggesteund wordt door monarchistische fossielen. Heeft internationale betrekkingen (ook letterlijk op te nemen bij onze overspelige vorst 8) ) en heeft massa's geld. Welke idioot gaat nu nog beweren dat hij geen macht heeft? 2. Je hoort vaak dat een monarchie een mooi iets is naar de buitenwereld toe. Laat me niet lachen!? Steek de grens over met Duitsland of Frankrijk of steek het Kanaal over en 99% van de mensen weet zelfs niet dat België een koning heeft. 3. Het prinicpe van een monarchie is principieel ondemocratisch en sociaal onrechtvaardig. Het verbaast me steeds hoe het linkse uitschot niet veel kritiek uit op het koningshuis terwijl dit in theorie één van hun grootste vijanden zou moeten zijn. ![]() 4. Je stelt dat een president even veel zou kosten? U bent toch gek?... ![]() Wanneer je een republiek sticht, beslis je nog altijd wettelijk zelf hoeveel je de president laat verdienen. Ook ben je niet verplicht om aan zijn/haar hele familie rijkelijk dotaties uit te delen. Wat je zegt houdt dus weer totaal geen steek. Hierbij komt nog eens dat een president democratisch verkozen wordt (en begin nu niet te zaniken over het geval Bush want het kiessysteem is ook zelf te bepalen in het begin). Face it, er bestaat geen enkel argument om het koningshuis te verdedigen. Het is fundamenteel ondemocratisch en verwerpelijk. Het is trouwens samen met de Kerk de enige instelling die met massamoorden uit het verleden (en nog niet zo ver terug zelfs) zo makkelijk weg komt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan je eerst die laars uit je mond halen als je de volgende keer nog wat typt ![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
En die kwiet die inlogt met de nicknaam van een collaborateur van WOII(Jeroom Leuridan), mag best wat meer moeite doen om A.N. te schrijven. Jeroom moest het horen! ![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() en dan maar hopen dat ze daar nog niet van het internet hebben gehoord ![]()
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: