![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Komaan zeg, alsof versnippering geen probleem is in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij dus geen toeval dat we hier stilaan meer en meer aanhorige diersoorten gaan ontmoeten. Denk ook aan de Spaanse gieren die hier ook al een paar keer waargenomen werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die groep gieren was hier toen, geloof ik, omdat er in Spanje geen (of heel weinig) eten meer was. Niet zo gek veel later zijn ze dan ook terug naar die streken gegaan. Al heb je op zich wel een punt, al is het gros van de soorten die hier niet thuishoren hier maar geraakt doordat ze ingevoerd/ontsnapt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op verkenning voor Maingain?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat onze natuur aan een heropleving toe is bleek overigens ook uit krantenberichten op 12/07/08 : "Schelde weer even visrijk als in 1900" Ik becommentarieerde dit toen met volgende limerick : Er komt weer leven langs de dijken nu visvangsten wonderbaarlijk blijken. Veel haring en sprot voorn, grondel en bot. Ik zie weer tjalken zeilen strijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() is het niet zoiets als de (in)fameuze waaslandwolf?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 23 september 2011 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/limburg/zutendaal...zutendaal.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() En zeggen dat de herten hier momenteel volop aan het burlen zijn ... Geen wolf die hier nu zijn kop laat zien !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Hoelang gaat het duren eer ze dat dier omleggen omdat het wat teveel schapen hunne nek heeft doorgebeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik moet zeggen dat ik Michel van den Bossche (GAIA), na zijn optreden in Mise au Point van afgelopen zondag - de RTBF-versie van de Zevende Dag - niet meer heb gezien. Gelukkig voor de naar-kruitdampen-stinkende-jagers is hij vegetariër .... maar je weet nooit ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Op wolven moet je inderdaad kunnen schieten wanneer je wilt. Roofdieren moeten schrik hebben voor de mens, anders komen er problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Och arm Belgie - hoe onnozel zijt gij. Een enkel wolfje maakt nog geen zomer ......
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nochtans verschillende meldingen in de laatste twintig jaar uit de Ardennen en Zuid-Henegouwen. Verdwaalde uit de roedel gestootte wolven stoppen nu eenmaal niet aan de grens.
Edit: een voorbeeldje uit 2004. Wat vergeten mensen toch vlug tegenwoordig. La Belgique crie « au loup »
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 23 september 2011 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
Dat weet je toch al langer dat ik een vuile moordenaar ben. Een schietgrage cowboy zonder enig moreel besef. Je had mijn post daar toch niet voor nodig om dat hard te maken? Versnippering mag dan nog een probleem zijn mensen als U blijken nog veel nefaster voor het wild in onze streken. Maar hey... zolang die jagers maar niet kunnen jagen hé...
![]() |
![]() |