![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb je de reportage gezien? uiteindelijk is zij de enigste die durfde antwoorden, de rest wou geen interviews geven, ook al veelzeggend. de essentie blijft hoe dit mogelijk is in een democratisch land. Jij bent toch vakbondafgevaardigde? wie zou jij beschermen, de klokkenluider of degene die sjoemelt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al is de leugen nog zo snel ... . Gisteren heb ik daar een een mooi voorbeeld van gezien.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wie mee wil spelen met "de groten", weet dat dit soort praktijken erbij horen. Maakt niet uit of er nu een rood, blauw, geel, oranje... ventje of vrouwke ten tonele verschijnt. De poppenkast heeft zijn regels.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gezien is de burgemeesten een verkozen gemeenteraadslid.
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een vakbondsafgevaardigde is geen advocaat. En, beschermen, doe ik niemand. En, een oordeel vellen door het (van op afstand) zien van een proper gemonteerde tv-reportage, is wel iets gemakkelijker dan wanneer je zelf in "die omgeving" moet functioneren.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar leugen van: "Het was voor mijnen tijd" werd onderutgehaald. Bleek dat ze al een jaar langer burgemeester was dan ze zelf wist. één woord: "SCHAAMTELOOS"
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig, dat je niet meer nodig hebt dan een TV-uitzending om iemand te veroordelen.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok, we zijn geen rechters hé, maar er was toch niet echt een speld tussen te krijgen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nuja, het is al bezig van onder Steve Verniet en van onder de huidige gouverneur Reynders als burgemeester: allen in hetzelfd politieke bedje ziek. Leuke sequentie was ook toen Steegmans, de burgervader van Diepenbeek, een vraag voor de neus kreeg over aan hem toegekende maar blijkbaar onterechte vergoedingen: "Ik was niet alleen. Vraag dat maar aan de burgemeester van Hasselt!"
Hilde Claes hierover: "Ik was niet alleen. Vraag dat maar aan de burgemeester van Hasselt!" Hilde Claes hierover Ik maak nu een deel...een tijd euhm deel uit van het politiecollege, zolang ik daar deel van uitmaak is daar nooit een vergoeding betaald aan de leden van het politiecollege... "Er staat in de krant tot en met 2010..." "Ik ben...ik kan u zeggen...euhm burgemeester geworden in oktober 2010..." "Ik heb echt waar, ik heb nooit een vergoeding vanuit het politiecollege gehad." "2009 denk ik!" "...negen...?" (tegen iemand buiten beeldblijkbaar) "Ja, nu moet ik effen... ik ben anderhalf jaar burgemeester... Het is 2011, ja 2009..."
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een burgemeester die niet meer weet wanneer ze burgemeester werd, wanneer ze nauwelijks 1.5 jaar burgemeester is volgens haar zeggen, lijkt me toch niet zo'n oprecht mens. Ofwel is het een burgemeester met een zeer falend geheugen. En dat maakt het minstens zo erg voor een 'burgermoeder'.
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() misschien heeft hilde probs met haar geheugen zoals papa die weet ook altijd van toeten of blazen als het hem goed uitkomt
Komt wel meer voor in die kringen...zo blijkt crombez zich niet te herinneren wat luc vandenbossche en hij precies gemeen hebben rare zaak |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() bonus bruno, nog zo'n alzheimer patient
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ter info, ik heb geen enkele affiniteit met mevr.Claes. Ik heb trouwens nog nooit voor de SP.a gestemd. (Wel vroeger voor de SP.)
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 oktober 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij is nog jong en daarom geef ik hem het voordeel van de twijfel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 oktober 2011 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() zou corruptie via het DNA doorgegeven worden?
|
![]() |