![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien staat het mij vrij een partij af te breken tot op de bodem indien ik dit wens. Dat is mijn recht. Uw geestesgenoten breken ook België en andere partijen af tot op de bodem. Ik hoor u daar nooit iets tegen zeggen. En als ik meen te moeten zeggen dat bij de aanstaande Federale verkiezingen ik denk dat de NVA pardoes de berg afdondert, dan doe ik dat. Want ook dat is mijn recht. En tenslotte, als het u niet aanstaat, kunt u nog altijd op de negeerknop duwen. Een middel waar de Vlaams-nationalisten gretig gebruik van maken. De Tijd is niet zaligmakend. Wanneer men zo'n belangrijk akkoord sluit, dan doet men dit op basis van berekeningen die prognoses zijn. Men stelt zich vragen zoals: 'Wat gaat dit akkoord kosten en hoe kunnen we dit financieel onderbouwen?'. Deze berekeningen zijn gemaakt geworden door de Nationale Bank. Heeft de Nationale Bank gelijk? Dat weten we niet vermits het slechts prognoses zijn. We zullen zien. U kunt ook niet met zekerheid zeggen dat ze fout zijn. Laatst gewijzigd door system : 16 oktober 2011 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet logisch vind is dat de drie traditionele partijen doen alsof het de schuld van de NVA is dat er een Vlaamse minderheidsregering is, dat het de schuld zelf van NVA is dat ze niet mee mee aan tafel zitten, en tegelijk zegt men Groen! langs de kant te zetten tegen hun wil en steekt men hier niet de schuld op Groen! voor.
Alle aanwezig debateerders vond ik zwak in dit debat. Het leek wel alsof ze het allemaal niet zo belangrijk vonden. De houding van Groen! is me een raadsel. Die vinden het blijkbaar niet zo erg om uit de coalitie gewipt te worden. Het doet me denken dat daar iets is afgesproken wat het licht niet ziet. Misschien wil men vermeiden dat de enigste oppositie een Vlaams nationalistische oppositie is, om die niet te groot te maken de komende jaren bedacht ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 oktober 2011 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() U moogt zoveel durven zeggen als u wilt. Dit is hier een vrij forum. Maar of datgene wat u durft te zeggen ook overeenkomt met de waarheid, is een ander paar mouwen.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Het is niet de specifieke uitspraak maar wel de trend van je betoog. Het staat je vrij om een partij af te breken net zoals het mij vrij staat om meer argumentatie te verwachten dan "ze zijn aan de kant gaan staan door nota EDR af te keuren, de hoeveelheid nota's die PS heeft afgeschoten tellen niet". Voorts zie ik het probleem niet als men stelt dat de SP-A aan de kar PS hangt gezien ze tot nu toe nooit neen gezegd hebben en zonder EDR er mogelijk niet bij waren. Niets is zaligmaken, ik zal echter hun berekeningen sneller vertrouwen dan politiekers die hun eigen beleid moeten verdedigen indien ze zelf geen bronenn afleggen. En weet je hoe je een prognose kan maken? Door oa naar het verleden te kijken, is deze gemiddelde groei er de afgelopen 20 jaar op een consequente basis? Denk je dat deze er zal zijn midden in een economische crisis, zeker wanneer we af te rekenen hebben met stijgende kosten door intrestverhogingen?
|
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is ook het enige wat telt. Het hoofddoel van de Vlaamsgezinden is nu het decimeren van de Vlaamse christendemocratie tot op het punt waarop ze mathematisch niet meer in staat is het Belgicisme te depanneren en zo de democratie te perverteren.
Die beweging is volop bezig, de lokale verkiezingen van 2012 spelen daar een sleutelrol in, maar we moeten ons concentreren: prioriteit zijn nu niet de komende regering noch de staatshervorming, wel de vernietiging van de CD&V.
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 oktober 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ceterum censeo CD&V delendam esse.
#52 |
Banneling
|
![]() Volgens de criteria van Gwyndion, moet u nu genegeerd worden.
Laatst gewijzigd door system : 16 oktober 2011 om 17:44. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bart De Wever zag alle hoeken van de kamer. Decroo en Beke slaagden er beide in om De Wever terecht te wijzen, toen de grote gouwleider feiten verdraaide. De Wever slikte en zweeg. Decroo : "De waarheid heeft ook zijn rechten". De Wever kromp ineen en piepte niet meer. Tobback gaf De Wever een rammeling in 3 tijden. De grote gouwleider werd gevloerd door de uppercut "Bommerskonten". Wouter Vanbesien ten slotte maakte de De wever genadeloos af, toen de grote gouwleider de intrige spon, dat Groen! hun stemmen moesten verzilveren. Vanbesien antwoordde fijntjes: "ik weet dat meneer De Wever wel graag dat soort spelletjes speelt, wij doen dat niet". Kaltgestelt door een groene, alleen de vlaams-populisten presteren het. Jij krijgt een Liesbeth Homans Trailer Trash Week-end Nektapijt Trofee.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 oktober 2011 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |