![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat die het de andere ook moet opleggen !!!! Ik drink niet vanwege of omwille mijn handicap !!!! Maar wie wil alkoholische dranken wil benuttigen , doe maar !!!! Echter .... , glaasje op , laat je rijden !!!! Soms kan alkohol ook medisch geschikt zijn , bv ontsmetting !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2013 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgepast , vanaf heden , geen citrusvruchten meer toelaten !!!!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=855453& http://www.goeievraag.be/vraag/eten-...ppelsap.131310 Je wordt er dronken , euh .... lazarus , van !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() In fact, if you look at Leviticus 10, it says:
8 Then the LORD said to Aaron, 9 "You and your sons are not to drink wine or other fermented drink whenever you go into the Tent of Meeting, or you will die. This is a lasting ordinance for the generations to come. 10 You must distinguish between the holy and the common, between the unclean and the clean, 11 and you must teach the Israelites all the decrees the LORD has given them through Moses." http://www.youtube.com/watch?v=JV2siRpWPmg . Jesus didn’t fornicate, and abstained from extramarital contact with women. Now, this issue extends to the least physical contact with the opposite sex. With the exception of performing religious rituals and helping those in need, Jesus never even touched a woman other than his mother. Strictly practicing Orthodox Jews maintain this practice to this day in observance of Old Testament law. Likewise, practicing Muslims don’t even shake hands between the sexes. Can Christian “hug your neighbor” and “kiss the bride” congregations make the same claim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() At this point any just person cannot help but say: O Messenger of Allah! You are truthful when you said: "Do not use anything prohibited (Haram) as medicine", and when you said: "It is not a medicine but it is a disease".
-May be the use of medicines that contain alcohol percentages consuming, required by the pharmaceutical industry, which is no alternative to it, provided that the doctor prescribed amended, and may use alcohol disinfectant for external wounds, and a killer of germs, and in creams, fat external The basic principle in all the drinks they are halal, but to be an intoxicant, or be harmful. The mere presence of alcohol in a drink does not mean that it is haraam unless it reached the extent of causing intoxication, the alcohol was a little a consumer, it is not forbidden drink . Narated By 'Aisha: Allah's Apostle was asked about Al-Bit a liquor prepared from honey which the Yemenites used to drink. Allah's Apostle said, "All drinks that intoxicate are unlawful (to drink)." Sahih al-Bukhary, The Book of Drinks, Hadith Number: 5645, Narrated by: Lady Aisha Bint-Abu-Bakr allah does not make healing in anything detrimental to health The basic principle in all the Fruit (grapes, and so on) they are halal, but to be an intoxicant, or be harmful. does not mean that it is haraam unless it reached the extent of causing intoxication, |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan de moslims soms wel begrijpen, vanuit woestijnoogpunt dan.
Alcohol waar waterschaarste is zal niet aan te raden zijn. Je krijgt dorst van alcohol. Varkensvlees is onreiner dan ander vlees en moet ook bij ons uitgebakken worden. Sommigen eten het graag half rauw, dat zou moeten verboden worden tenzij je een voorkeur voor bv lintwormen hebt. Op die manier bekeken heeft het allemaal wel een reden. Uiteraard ze zitten hier niet in de woestijn. Maar of ze dat al doorhebben dat is wat anders.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=FKtQN1ZYplY
The original Holy Qur'an and the Hadith See inside them well Your life will completely upright Honesty - maintaining secretariats - high morals - help others - away from adultery - murder - drinking alcohol - gambling - treason - honoring one's parents - kinship - the right of the neighbor - and so on ..... This is Islam Muslim life always Tied about the Qur'an Quran and Hadith This constitution for life Separation between religion and life, something is wrong This is already happening in other religions So Society is going in the way of deviation Adultery - murder - robbery - drinking alcohol - international attacks - family disintegration ...... In your point of view Why is this happening? This is the result away from the teachings of God and the prophets and messengers Narrated 'Ubada Ibn-As−Samit: who took part in the battle of Badr and was a Naqib (a person heading a group of six persons), on the night of Al−`Aqaba pledge: Allah's Apostle said while a group of his companions were around him, " Swear allegiance to me for: 1- Not to join anything in worship along with Allah. 2- Not to steal. 3- Not to commit illegal sexual intercourse. 4- Not to kill your children. 5- Not to accuse an innocent person (to spread such an accusation among people). 6- Not to be disobedient (when ordered) to do good deed ." The Prophet added: " Whoever among you fulfills his pledge will be rewarded by Allah. And whoever indulges in any one of them (except the ascription of partners to Allah) and gets the punishment in this world, that punishment will be an expiation for that sin. And if one indulges in any of them, and Allah conceals his sin, it is up to Him to forgive or punish him (in the Hereafter) ." 'Ubada bin As−Samit added: "So we swore allegiance for these." (points to Allah's Apostle Sahih al-Bukhary, The Book of Faith, Hadith Number:18, Narrated by: Obada Ibnus-Samit http://www.youtube.com/watch?v=0Adzk...layer_embedded Look at the legs of the bee bees cut her leg Result of drink, and expel them from the cell because it violated the teachings of Islam, Sobhaaaaaaaaaaaaaan Allah |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als/Wanneer ik/je iets niet lust , leg - ik mijn / je uw - kop ernaast (figuurlijk) !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 november 2013 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit komt stilletjesaan bloedserieus regelrecht m'n strot uit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ook in de Koran staat:
2:219 Zij vragen u omtrent wijn en gokken . Zeg: " In hen is grote zonde , en wat winst , voor mannen , maar het nadeel is groter dan de winst . " Zij vragen u hoeveel ze te besteden , zeggen : "Wat is dan uw behoeften . " Zo zet Allah u Zijn tekenen : Opdat gij moogt overwegen - Jezus is gemaakt om wijn te prijzen : Noch doet men nieuwen wijn in oude zakken : anders de flessen te breken, en de wijn wordt uitgestort , en de zakken verderven , maar men doet nieuwen wijn in nieuwe zakken , en beide worden behouden . ( Matteüs 09:17 ) Jezus is gemaakt om wijn te drinken : Voorwaar, Ik zeg u , Ik zal niet meer van de vrucht van de wijnstok drinken , tot op die dag dat ik drink het nieuwe in het koninkrijk van God . (Marcus 14:25 ) Jezus is gemaakt om water om te zetten in wijn Jezus zeide tot hen: Vult de watervaten met water . En zij vulden ze tot de rand . En Hij zeide tot hen : Schept nu , en draagt het tot de leider van het feest . En ze kaal [ het] . Toen de heerser van het feest het water , dat wijn had geproefd , en wist niet, van waar het was : ( maar de bedienden die het water geschept wisten ![]() Als de evangeliën werden geschreven door de leerlingen van Jezus , dan is het wonder zou omgedraaid zijn , het transformeren van de wijn in water in plaats van water in wijn . Jezus zou nooit loven wijn want het was het gif dat veroorzaakt Noach om dronken te worden , en Lot incest ! Deze acties van de profeten heb het niet gedaan Het Gewoon draaien De Christenen en Ebonieten volgde de Joodse wet , ze onthielden zich van het drinken van wijn . De Ebionieten werden gestigmatiseerd door de Kerk als ketters die niet begrepen dat Jezus een goddelijke persoon en beweerde in plaats daarvan dat hij een mens was die kwam om een nieuwe aardse tijdperk inluiden , zoals geprofeteerd door de joodse profeten van de bijbel . Bovendien weigerde de Ebionieten aan de leer van de kerk te aanvaarden , afgeleid van Paulus dat Jezus afgeschaft of ingetrokken de Thora , de Joodse wet . In plaats daarvan , de Ebionieten waargenomen de Joodse wet en zichzelf beschouwen als joden . De Ebionieten waren niet ketters , zoals de Kerk beweerde , noch ' re - Judeeërs ' , als moderne geleerden noemen ze , maar de authentieke opvolgers van de directe discipelen en volgelingen van Jezus , wiens opvattingen en leerstellingen ze getrouw doorgegeven , geloven juist dat ze waren afgeleid van Jezus zelf . Ze waren van dezelfde groep die eerder was de Nazareners genoemd , die werden geleid door James en Peter , die Jezus hadden gekend tijdens zijn leven , en waren in een veel betere positie om zijn doelen weten dan Paulus , die Jezus alleen in dromen en visioenen ontmoette . Dus het advies gehouden door de Ebionieten over Paul is van buitengewoon belang en verdient respectvolle aandacht , in plaats van ontslag als ' grof ' propaganda - de reactie van christelijke geleerden uit de oudheid tot de moderne tijd . http://www.youtube.com/watch?v=IvCU-4TE-ec |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mosliminvasie is voor ons een kankergezwel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |