![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil vooral in dat meisje haar plaats kunnen beslissen dat ze eerst helemaal man moet worden voor ze mag kiezen. En natuurlijk de ouders laten opdraaien voor kindermishandeling.
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze zinnen vielen me op in het artikel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 18 oktober 2011 om 12:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat het meisje zelf moet beslissen maar niet op een jonge leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb iemand van heel nabij gekend die wel door alle natuurlijke geslachtsontwikkelingen moest voor hij oud genoeg was om van thuis te kunnen weggaan en zijn eigen leven te leiden. Niet alleen verstoten door z'n ouders, maar ook weggepest door leerkrachten, leeftijdsgenoten,... Gelukkig word je dan niet. Er zijn ook jongeren die een nogal krachtdadige manier van het stopzetten van puberteit hanteren en zichzelf gewoon van kant maken. Da's een betere optie zeker?
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door die hormoonproductie even te vertragen kan ze de beslissing wel maken op latere leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geldt dat enkel voor LESBISCHE ouders ofzo? Je kan niet op je 21e beslissen dat je de natuur wil terugdraaien en de puberteit ongedaan maken. Dat GAAT gewoon NIET. Je kan enkel vlak voor je puberteit beslissen die puberteit uit te stellen en dan op latere leeftijd beslissen of je nu man of vrouw wil zijn. Stel je niks uit, dan moet je door die levensverwoestende nachtmerrie.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een puber van 12 kan geen doordachte beslissing nemen, daar gaat het over. Een puber van 16 kan dat wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof trouwens niet dat er hormonen worden toegediend, enkel dat de hormoonproductie wordt afgeremd terwijl die later terug kan worden opgestart. In het voorbeeld van dit meisje dat in een jongenslichaam zit lijkt het me héél belangrijk de lichaamsbouw af te remmen tot ze zeker is dat ze via extra vrouwelijke hormonen een vrouwelijk lichaam wil hebben. Een jongen in een meisjeslichaam kan dan weer worden afgeremd dat de vrouwelijke lichaamsbouw niet wordt doorgezet terwijl niet op latere leeftijd dan weer mannelijke hormonen zal worden toegediend krijgen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 oktober 2011 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je het dossier naast je liggen? Citaat:
doe niet zo achterlijk, discussieer normaal. Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het verbaast me iedere keer dat er toch mensen zijn die 0,0% empathie in hun lijf hebben.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men mag zich toch afvragen of holebi's wél kinderen mogen hebben/opvoeden . En natuurlijk is het kindermishandeling of idioot wat die lesbische moeders doen maar het was al idioot dat ze uberhaupt een kind hebben. Je kan nu al voorspellen dat het kind later nog meer zal lijden als volwassene... Maar niet enkel holebi's doen aan dit soort kindermishandeling. In India bijvoorbeeld worden elk jaar honderden normale meisjes (van heteroseksuele ouders) omgebouwd tot jongens . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * zucht *
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RAF:
ik dacht dat homofilie normaal was ? nu moet je al hormonale storingen veroorzaken om dat jongentje homofiel te maken... en zo hormonaal gestoord maken als zijn ouders; bovendien zit je de natuurlijke gang van zaken te verstoren om dan te gaan uitleggen aan iedereen dat uw kindje na een indoctrinatiecursus van 12jaar twijfelt aan zijn geslacht ?? En als kind ben je natuurlijk niet beinvloedbaar (de talloze pedofilie zaken bewijzen toch hoe bewust kinderen kunnen omgaan met sex met volwassenen onder dwang) Dus kom je als lesbisch koppel op de proppen met een verhaal dat uw mislukte dochter (ja genetische fout, want je kunt blijkbaar nog altijd het geslacht niet perfect kiezen) twijfelt aan haar geslacht... Stel u voor straks krijgt uw zoon een erectie naast zijn twee lesbo moeders, den bah hoe vies daar spuit daar snachts sperma's uit om zich voort te planten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Dat is het ook.
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En manifeste onwetendheid...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ineens haal je alle kinderen van lesbische moeders maar weg, gewoon afpakken na het werpen zou ik zeggen.... om dan onder te brengen bij gescheiden ouders, och nee, mag ook niet want dan hebben ze het verkeerde rollenpatroon door gebrek aan mannelijk profiel, moeten al die piemeltjes er ook weer af. Heb je zo nog wat bedenkingen misschien? - wat doe je met kinderen van mannen die in feite bisexueel zijn en tijdens hun midlife crisis beslissen om toch maar van de andere parochie te gaan genieten als ze al niet van beide walletjes eten. Moeten zijn dochters worden omgebouwd tot jongetjes of net niet? - wat doen we met biologische papa's die homo zijn? maken die homootjes-kindjes of wat denk je? is homosexualiteit erfelijk? of niet? Uw totaal gebrek aan inzicht ventileert U echter door die Indische wantoestanden erbij te betrekken: daar maken ze idd. van hun dochters graag jongetjes omdat ze voor dochters ontzettend veel geld moeten ophoesten als ze worden uitgehuwelijkt..... Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 oktober 2011 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |