![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...00-euro-netto/
http://jobs.excite.nl/banen-schoonma...ie-N10730.html Dus tussen de 1200 en de 1350 netto/maand, volledige opbouw pensioenrechten, eindejaarspremie, vakantiegeld, in sommige gevallen vervoerskosten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar kan je amper alleen van leven, laat staan met bvb een kind of twee erbij. Ik moet er niet aan denken 3 kinderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je geen kind kan permitteren moet je er geen nemen. Met 1300 euro kan je als alleenstaande wel degelijk rondkomen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 oktober 2011 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Bij ons is er ook een Portugese die elke week komt kuisen.
Wat kan mij dat bommen dat we dat meisje een euro per week meer moeten gaan betalen? Ze doet zelfs meer dan we vragen, en straks wordt ons eerste kindje geboren. Ze staat al te springen om te mogen thuiswachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door subocaj : 19 oktober 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wat die kinderen betreft: Hoeveel je elke maand ontvangt, hangt af van je gezins- en werksituatie, het aantal kinderen, hun leeftijd en eventuele mindervaliditeit. De basiskinderbijslag bedraagt vandaag: voor het eerste kind : 86,77 EUR voor het tweede kind : 160,55 EUR voor elk kind vanaf het derde : 239,72 EUR http://www.kids.partena.be/Content/D...anguagecode=NL En er zijn natuurlijk altijd nog condooms en/of de pil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dienstencheques zijn er nu eenmaal, net zoals de sociale woningen ondertussen enkel voor vreemdelingen zijn of de OCMW uitkeringen voor 80 % naar vreemdelingen gaan. Ja, ik maak gebruik van dienstencheques. Nog iets? Zou U liever hebben dat ik die afghaanse moeder met haar vijf kinderen hier voor vijf euro in het zwart liet werken of zo? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 oktober 2011 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Dat klopt inderdaad. Ik geloof zelfs dat 8 op de 10 werknemers in België één of andere subsidie voor zijn werkgever oplevert. Alsof dat geen geld kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Daar zou ik toch graag eens een bron voor zien. Maar goed, als ik het begrijp, moeten die dekselse dienstencheques maar snel afgeschaft worden, zodat poetsvrouwen terug in het zwart kunnen gaan fakken en met een voet in de armoede gaan staan, zodat ze eens ze te ziek of te oud zijn om te gaan kuisen gewoon terugvallen op het OCMW? Lekker sociaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Altijd dat eeuwig gezaag, ieder maand voor meer dan 1000 euro belastingen afdokken maar o wee als ge gebruikt maakt van hetgeen waarvoor ge belastingen betaalt. Dan zijt ge iemand die profiteert van de belastingbetaler en de sociale voorzieningen... Iedereen die het openbaar vervoer neemt, profiteert van de belastingbetaler, néh!
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Nu ik je veralgemening hoor over 80% sociale woningen naar allochtonen en 80% allochtone OCMW gebruikers, kan ik me dus wel iets bij je gedachtegang voorstellen. Mvg je schat. |
|
![]() |
![]() |