![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit ook discriminatie? Dat is het gevolg van al dat gesplits. Dat is naar het schijnt in het voordeel van de mensen. |
||
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Die kring van Franstalige Vlamingen wordt wel kleiner.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat maar de énige 'bepaalde kring' in la Belgique waar het - al dan niet al véél langer dan sinds 1830 - bon ton is om te sakkeren, te schijten en te spuwen op alles wat flamin en flamouche is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() U bedoelt dat ze de Walen niet WILLEN komen als jij het vraagt? is dat niet eerder racisme?
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij beide kringen was het bon ton om te sakkeren, te schijten en te spuwen op alles wat arm was. Laatst gewijzigd door artisjok : 22 oktober 2011 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of dit ook discriminatie is. Dat is het gevolg van al dat gesplits. Dat is naar het schijnt in het voordeel van de mensen. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin mij toch af te vragen hoeveel - Oude én Nieuwe - Belges u eigenlijk wel kent, of u met die mensen ook al eens een babbeltje slaat, en of u werkelijk LUISTERT naar wat die mensen zo allemaal (durven te) zeggen als het geslagen babbeltje over de flamin en de flamouche begint te gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vader was vrachtwagenbestuurder, in Vlaanderen en Wallonië, en Vlaamsgezind. Hij heeft nooit het gevoel gehad dat het bon ton is om te sakkeren, te schijten en te spuwen op alles wat flamin en flamouche is bij de werknemers waar hij moest leveren. Bij de bazen (zijn Franstalige Vlaamse baas inbegrepen) was dat wel anders. Ik werk in een bedrijf waar 2 op 3 Franstalig is, met wie ik al eens een praatje sla. Ik woon op 3 KM van de taalgrens, en neem iedere werkdag de trein in Wallonië. waar ik met de andere pendelaars al eens een praatje sla. Ik doe dikwijls boodschappen in Wallonië. Ik heb niet het gevoel dat het bon ton is om te sakkeren, te schijten en te spuwen op alles wat flamin en flamouche is. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Als makak kan ik dat alleen maar beamen. Ik heb nog niet veel gehoord van allochtonen dat ze racistisch behandeld werden in Walenland, in Vlaanderen daarentegen... Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat alle Vlamingen racisten zijn. Vlamingen zijn vooral xenofoob en onwetend. Walen zijn voornamelijk tolerant en verdraagzaam.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Natuurlijk, zijn niet alle Vlamingen (nationalisten) racisten. Zijn punt is dus dat Vlamingen het woord makak meer in de mond nemen itt de Walen. Daar hoeft niemand een tekening bij te maken. Loop als allochtoon eens rond in Aalst en loop daarna eens rond in een Waalse stad of Waals dorp. Dan pas zul het verschil merken.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamsnationalisten staan ervoor bekend om warm en koud tegelijk te blazen....
Eerst jarenlang alle Walen op een hoopje gaan afkakken met spreekbuis Bart De Wever op kop en..... ... dan verbaasd zijn dat de Walen stilaan gedégouteerd geraken ? Jullie vlaamsnationalisten maken handelszaken in de taalgrens-streek kapot. Dat is natuurlijk allemaal geen probleem want alles gaat beter zijn nietwaar als vlaanderen onafhankelijk is of bij Holland hoort ? Uw Goddelijke De Wever zal ervoor zorgen dat de Walen zodanig gedégouteerd gaan garaken dat het zal voelbaar worden in alle vlaamse handelszaken en ondernemingen. Proficiat Bart, N-VA en VB. |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Ik typ alleen maar wat mij opvalt als ik in Vlaanderen en in Wallonië ben. Ik snap niet dat jullie deze kwestie in vraag durven te stellen. Het is algemeen bekend dat Walen toleranter zijn tov allochtonen. Met allochtonen bedoel ik 'iedereen van een andere afkomst behalve de Vlamingen'. Wij zijn beter geplaatst om tot deze conclusie te komen. We zijn niet blind noch doof.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 22 oktober 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Walen zijn leuke mensen. dat vinden de meeste Vlamingen. Het probleem zit hem bij de verfransing door de franskiljons in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Duidelijk nooit in Wallonië geweest.
![]() |