![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het gedrag van sommige politici daarom terecht is, is natuurlijk een andere vraag. Het is algemeen geweten dat bijv Wilders de moslimgemeenschap ronduit schoffeert. Laatst gewijzigd door Mam : 27 oktober 2011 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens: Obama IS een moslim! Hier is het bewijs! ![]() Lukraak foto's posten is onzinnig. Dat wou ik maar zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Sarkozy is van Joodse komaf (net als Wilders, die zelf getrouwd is met een Jodin). Da's het punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors ??
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuile jood die hij is zeg!
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Stel dat wij eens een minister of president van (verre) islamitische komaf krijgen. Ga je dan ook zo paranoïde worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Protocollen van de wijzen van Sion zeker van buiten geleerd. Niet normaal dat de moderatie niks aan doet,maar dat zijn we gewoon.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar je hebt geen directe lijn met God,dus pas op met zulke uitspraken en we lachen niet met doden.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 27 oktober 2011 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zulke oppervlakkige vragen kan je niet antwoorden met 'ja' of 'neen'. Het hangt er vanaf wat zijn plannen zijn met het land dat hij bestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk wat ze hier terug binnen gooien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als je goed kan lezen heb ik iemand anders geciteerd.
Maar je voelde aangesproken,wel terecht : Citaat:
Citaat:
Ik weet wel een onderscheid te maken tegen iemand die kritiek heeft tegen de politiek van Israel en iemand die puur uit haat Israel besmeurt. MVA is de beste voorbeeld van,geen antisemiet(wel radicaal verbonden aan zijn ideologie)maar wel een 'strijder' tegen de Israelische parlement.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 27 oktober 2011 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dag Fiere Jood, 1. Je moet die Protocollen er niet bij sleuren als stromansargument (typisch, waarom doet u dit nou toch??...), ik heb daar nog nooit iets uit geciteerd en helemaal nooit gebruikt. Ik heb die protocollen absoluut niet nodig om bepaalde praktijken van uw cult bloot te leggen. Ik doe dat aan de hand van werken van joden (waarvan er sommigen zijn die met uw cult helemaal niets meer te maken willen hebben), dus gelieve geen stromansargumenten te gebruiken. 2. Mijn kritiek is niet gericht op ras, volk of individuen, wel op de CULT, nl zij die u gebruiken. En de kritiek is volledig onderbouwd met joodse bronnen, die ik in 95 % van de gevallen erbij plaats. Van plat racisme kan geen sprake zijn, maar ik begrijp wel dat u dat graag wilt doen geloven, zoals bv de documentaire ''Defamation'' van uw cult genoot Yoav Shamir duidelijk maakte. ![]() 3. U noemt zichzelf ''fiere jood'' en u verdedigt de joodse staat. M.a.w. u en Israel definieren en identificeren zichzelf expliciet en openlijk als joods. Dat impliceert evenwel, dat wij niet-joden, gentielen dus, ons mogen afvragen wat dat joods zijn, joodse identity politics e.d. juist betekent en inhoudt en er kritiek op mogen hebben. Of mag dat niet? Hier is wat Gilad Atzmon erover zegt: Ik citeer hem even: Citaat:
![]() 4. Verder mag ik uiteraard toch wel citeren wat Weizmann, Herzl, Ben Gurion als ''fiere joden'', zelf gezegd hebben over hun cultgenoten, of is dat ook al gecensureerd wanneer het u goed uitkomt???? Dat zijn toch geen self hating jews, maar ueber zionisten.... Citaat:
Remember : I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the Synagogue of Satan." — Revelation 2:9 ''Fiere Arier'' ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarheid: Uw sekte kan niet tegen waarheid, vandaar uw niet aflatende inspanningen en drukkingsmiddelen tot inperken van vrije meningsuiting. ADL, Bnai Brith enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |