![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk. Ik geef daar zelf ook de voorkeur aan, maar wat iemand moet zijn geld doet, is zijn zaak.
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Waarin zich dan 4 Marrokaantjes bevinden die niets anders doen dan ganser dagen rondtoeren. Bij mij is de som snel gemaakt hoor ![]() Ik heb genoeg tussen die gasten gezeten en er genoeg gekend om te weten wanneer er bepaalde zaken niet zo koosjer zijn. Der zijn er die hard werken en zich een mooie, min of meer bescheiden bmw kunnen permiteren, maar als ik zulk volk zie rondrijden met de nodige show en arrogantie dan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leer eens schrijven, meneer de Flaam. Zelfs ik als Marokkaans crapuul weet hoe ik zo'n woord correct moet schrijven. Zielig, heel zielig. Overigens, kom je over als een heel laaggeschoolde racist. Gelukkig zijn wij er nog om mensen als jou eens goed jaloers te maken door hard te studeren en dan een dikke BMW aan te schaffen. De mijn staat alvast voor mijn deur. Binnenkort eens zien voor een mooie volvo, ook zo een leuk merk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een duidelijk antwoord.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Car of homejacking is waarschijnlijker dan. Maar ook dat is dan dom van er mee te gaan paraderen. Opladen en naar verreweggistan voeren is dan de betere optie. Laten huren door een goed geklede ouder familielid, lenen van kennissen of familie is al een betere optie. Maar betaald met eerlijk werk, dat staat laag op mijn vermoedenslijstje. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 november 2011 om 13:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Voor 30k hebt ge een jonge tweedehandse die niet van nieuw te onderscheiden is.
10k voorschot, (ik had gespaard en gewerkt). 20k op 3 jaar = 555€ per maand. Citaat:
Maar ge hebt een punt dat er wel tussen zullen zitten die ofwel hun afbetalingen niet kunnen waarmaken en voor de rest van hun leven in de shit gaan zitten, ofwel die de betalingen of de auto via louche zaakjes kunnen regelen.
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Stalker!
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Dat valt alleen niet af te leiden uit de weinige gegevens die hier ter beschikking worden gesteld. Dat is mijn grote probleem met deze anekdote.
![]() |
#49 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik spreek puur uit ervaringen die ik met Marokkanen heb. 2. Ik maak spellingsfouten, maar dat maakt me niet ongeschoold, ik durf wedden dat als ik jouw posts doorneem dat ik er ook zal vinden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2011 om 13:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
2. Natuurlijk, iedereen maakt fouten. Jouw taalblunders vallen gewoon meer op. Je zeikt op elke allochtoon die niet gestudeerd heeft maar zelf maak je schandalige taalfouten. Ik stoor me daar enorm aan. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik als allochtoon de Nederlandse taal beter beheers dan een doorsnee-autochtoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Als gij beweert dat die mannen heel de dag in hun BMW rondrijden en niets anders doen, moet ge ze toch gevolgd hebben. Hoe weet ge dat anders?
Controleer zelf eens of al hetgeen gij hier post, verifieerbaar is, dat zou het een pak eenvoudiger maken.
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan de vraag, hoeveel startbaners die een "leven" proberen op te bouwen kunnen €555 per maand missen aan vaste kost? (en dan onderhoud, verzekering en wegentaks nog) Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Agreed.
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zelf leer ik ook nog elke dag bij ![]() Om te antwoorden op je vraag: Ik ben opgegroeid in Brussel, ik ken die fenomenen maar al te goed van jonge onopgevoed Marokkaantjes met veel te dure wagens. 99% daarvan is verkregen op een illegale manier. Ze zijn bijna niet uit het straatbeeld weg te krijgen en scheuren met veel show en veel te snel door de straten om iets verderop op de hoek te stoppen om drugs te dealen. Dat is wat er speelt in Brussel, dat je dat nu graag hoort of niet. Momenteel woon ik in de rustige Kempen, als ik hier een Marokkaan zie met een mooie bmw stel ik me daar niet te veel vragen bij. Die vallen ook niet zo op en hangen het niet zo uit als de Marokkanen in Brussel en die zie je ook niet 30 keer op een dag rond dezelfde kerk toeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
(Fijn, ik zie dat je het woord ondertussen correct schrijft)
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar automatisch gaan zeggen dat het niet crimineel is is prima?