![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Door mee op heksen te jagen?
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vermoed echter ook van uit dat zijn uitspraak (en ik heb nog geen letterlijk citaat gelezen) zwaar uitvergroot wordt door de media. Laatst gewijzigd door respublica : 1 november 2011 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Ik veronderstel dat jij dan ook, volgens dezelfde standaard, braaf bent tegenover iedereen die wél tot zijn 'sekte' behoort?
Citaat:
Uit wat jij en anderen schrijven blijkt een erg extreme zienswijze, die volgens mij niet geworteld is in een rationele analyse van de feiten, maar net voortgaat op een emotionele afkeer van de godsdienst. Ik vermoed dat je niet in staat bent om een goed woord te uiten over de katholieke kerk, hetgeen wijst op een dogmatische houding; ik prijs en keur af waar ik dat wil, volgens eigen (en voor verandering vatbare) inzichten. Laatst gewijzigd door respublica : 1 november 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |