![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och , laat die vakbonden nu maar eens tegen hun eigen partijen boksen, als ze't wat goed doen kan di rupo nog effe op z'n postje wachten...
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Terechte actie van Unizo.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik zou zowaar staken omdat de arbeidskost te hoog blijft.
Allemaal zaken waar de vakbond niet mee bezig is. De kans is reeel dat het bedrijf waar ik werk volgend jaar weer 10% van het personeel gaat buiten gooien. Waarom ? Omdat we hier in Belgie verdorie veel en veel te duur zijn. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arbeiders die slecht behandeld worden bewijzen zichzelf geen dienst door te pas en te onpas en voor de minste prul eerst naar dat 'wapen' te grijpen. Als ze daarenboven niet tegelijkertijd bereid én voorbereid zijn om de strijd tot het bittere einde te voeren, beginnen ze er maar beter helemaal niet aan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Wij kunnen weer opvang voor de kinderen zoeken, want de leraar staakt mee
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 29 november 2011 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Werkschuw?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Hm, het zijn dan ook uw kinderen he, niet van de leraar.
#54 |
Parlementslid
|
![]() Ik wist niet dat hier zoveel voorstanders van de Di Rupo akkoorden zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
energiepremies afgeschaft : kost +5000 plaatsen in de bouw in Vlaanderen alleen milieupremie groene wagens afgeschaft ... xxx aantal plaatsen in automobielindustrie in Vlaanderen een begroting die Vlaanderen compleet ringeloort en verpaupert en dan roepen Unizo en Voka op tot niet staken ??? Belgische establishment pippo's!!! *Anna en de metalo's één strijd ! (deze keer) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() de Vlaming is ne politieke nitwit. politiek achterlijk. niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft gaan de akkoorden van Di Rupo, ipv te ver, niet ver genoeg. De oneerlijkheid dat wij de de crisis betalen ga je niet oplossen met een staking die meer schade doen aan je bedrijf dan aan de schuldigen. Organiseer wat mij betreft zoveel betogingen als je wilt en ik ga met plezier mee, maar mijn bedrijf schaden dat hier niets mee te maken heeft, dat vind ik een brug te ver. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | ||