![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hingis, wie is die persoon in je avatar nu eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Laat je stem horen tegen de idiotie van het BLOK :
http://www.petitiononline.com/blok13/petition.html |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik zie geen probleem. Ik voel me Brabander, geen Vlaming. Dat is mijn goed recht, niet?
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Kortom, u stelt niks voor en hebt niks te vertellen. |
|||
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je telt een deel van de BUB-kiezers dubbel om tot 13.000 te komen: Brusselse Vlamingen kozen afgevaardigden voor de Vlaamse Raad en dan nog eens afgevaardigden voor de Brusselse Raad. Jullie tellen de BUB-stemmen van die twee verkeizingen op (500 + 700). Dat kan niet, want het zijn dezelfde kiezers. Dus, ofwel tel je alles dubbel, en zeg je: 13.000 stemmen voor de BUB, en 2.000.000 voor het VB (regionaal en Europees). Ofwel tel je niets dubbel, en zeg je: 12.500 stemmen voor de BUB, en 1.000.000 voor het VB. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Wie heeft het over Europees?
We hebben het over België in het totaal. Dat betekent, Vlaamse Raad, Waalse raad, Brussels gewest. Inderdaad heeft het Brussels kiespubliek meerdere stemmen kunnen uitbrengen: een voor gewest en een voor raad, waar de andere Belgen slechts voor een raad hebben kunnen stemmen. Maar maakt dat dat wij minder stemmen hebben? Nee. Wij hebben nog steeds 13.162 stemmen. Ik zeg niet dat dat daarom 13.162 verschillende individuen zijn. Maar deze onduidelijkheid, die wenst de B.U.B. net af te schaffen...
#49 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA haalde de vorige verkiezingen "bijna" een miljoen stemmen, om 800.000 na. De moeite van 't vermelden niet waard. |
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|